اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان اعلام کرد:

کشته و مجروح شدن 11 نفر در تصادف رانندگی در لرستان

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: بر اثر دو فقره تصادف رانندگی در لرستان دو نفر کشته و 9 نفر مجروح شد.

کشته و مجروح شدن 11 نفر در تصادف رانندگی در لرستان
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی لرستان، بهمن نورالهی گفت: مأموران پاسگاه انتظامی جلوگیر شهرستان پلدختر روز گذشته در پی‌اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف واقع در روستای «چم‌گز» مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.
 وی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد، یک دستگاه پراید به رانندگی و سرنشینی پنج نفر با هم برخورد که در این حادثه راننده پراید در دم فوت و دیگر راننده و کلیه سرنشینان دو خودرو از ناحیه اعضای بدن مجروح که توسط عوامل 115 به بیمارستان امام پلدختر اعزام شدند.
 نورالهی گفت: کارشناس تصادفات پلیس راه از صحنه بازدید که نتیجه نهایی موکول به تحقیقات بعدی اعلام شد.
 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان در ادامه افزود: مأموران پاسگاه اتیوند شمالی شهرستان دلفان روز گذشته نیز در پی‌اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره تصادف در محور اصلی «نورآباد ـ هرسین» حوالی روستای حیدرآباد بلافاصله به محل اعزام شدند.
نورالهی تصریح کرد: در این تصادف یک دستگاه خودرو پژو پارس با یک دستگاه موتور سیکلت برخورد که راننده موتورسیکلت به علت جراحات وارده در دم فوت کرد، مقصر اصلی تصادف و علت تامه در دست بررسی است. 
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول