اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شاهین‌دژ:

رویکرد مدیران در انتخابات بی‌طرفانه باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار شاهین‌دژ گفت: رویکرد مدیران در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بی‌طرفانه باشد و از دخالت در انتخابات پرهیز کنند.

رویکرد مدیران در انتخابات بی‌طرفانه باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه بهروز بهروز ظهر امروز در نشست اعضای شورای اداری شهرستان شاهین‌دژ اظهار داشت: ستاد انتخابات این شهرستان در راستای برگزاری هرچه بهتر انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی کمیته‌های مختلفی شامل کمیته اجرایی، هماهنگی، امنیتی، اطلاع‌رسانی، فن‌آوری و اطلاعات و آموزش تشکیل داده است.
وی افزود: فرمانداری شهرستان شاهین‌دژ هیچ گرایشی به کاندیداهای احتمالی این شهرستان ندارد و آنچه برای ستاد انتخابات اهمیت دارد فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات، ایجاد فضای سالم انتخاباتی و صیانت از آرای مردم است.
بهروز با تاکید بر هوشیاری مسئولان برگزاری انتخابات گفت: در زمان حاضر کشور در برهه حساسی قرار دارد و دشمن درصدد است تا از حضور مردم در پای صندوق‌های رای جلوگیری کرده و با توطئه‌های مختلف سلامت انتخابات در کشور را خدشه‌دار کند از این رو وظیفه همه مسئولان است که در برابر این توطئه‌ها هوشیار باشند.
این مسئول با تاکید بر دخالت نکردن مدیران در انتخابات تصریح کرد: با توجه به نزدیک بودن زمان برگزاری انتخابات مجلس و تحرکات برخی نامزدهای احتمالی، مدیران از ورود ساختار دولتی به منازعات سیاسی پرهیز و از دخالت دادن امکانات دولتی توسط کارکنان زیر مجموعه خود در این زمینه جلوگیری کنند.
وی اضافه کرد: مدیران باید همواره حل مشکلات و مسائل مردم را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند از وطایف ذاتی خود که خدمت به مردم و نظام اسلامی است غافل نشوند.
حجت‌الاسلام نقی باقری امام جمعه شاهین‌دژ نیز در ادامه این نشست گفت: شرکت در انتخابات وظیفه سیاسی و دینی مردم است که در سرنوشت خود و کشورشان سهیم باشند و در انتخاب افرادی صالح و کارآمد تلاش کنند.
وی خاطرنشان کرد: مردم با بصیرت و هوشیار ایران اسلامی با شناسایی توطئه‌های دشمنان در هر برهه از عمر انقلاب اسلامی توانسته‌اند حضوری پرشور در تمام صحنه‌ها داشته باشد و در زمان حاضر نیز در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با مشارکت گسترده خود دشمنان را بیش از پیش ناامید می‌کنند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول