اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نهمین گام لیگ برتر والیبال؛

کاله مازندران با قعرنشین لیگ برتر والیبال دیدار می‌کند

خبرگزاری فارس: در نهمین گام لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، کاله مازندران عصر امروز مقابل تیم کرمان، تیم یک امتیازی و قعرنشین این دوره از رقابت‌های لیگ برتر صف‌آرایی کرده و در آمل از آن میزبانی می‌کند.

کاله مازندران با قعرنشین لیگ برتر والیبال دیدار می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، تیم والیبال کاله مازندران در هفته نهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، عصر امروز یکشنبه در سالن ورزشی دو هزار نفری پیامبر اعظم(ص) این شهرستان مقابل تیم والیبال کرمان صف‌آرایی می‌کند.
نماینده استان کرمان بعد از سپری شدن هشت هفته از لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور فقط یک امتیاز کسب کرده و تنها تیم لیگ برتری است که بدون پیروزی همه بازی‌های خود را به حریفان واگذار است.
به نظر می‌رسد کاله مازندران امروز کار بسیار راحت و آسانی را مقابل این تیم داشته و انتظار می‌رود با ملی‌پوشان و بازیکنان با تجربه‌اش یکی از پراختلاف‌ترین و شیرین‌ترین پیروزی‌هایش در لیگ برتر را رقم بزند.
با توجه به اعلام فدراسیون والیبال، اسماعیل صباغ از پیشکسوتان والیبال کشورمان ناظر و نماینده فدراسیون است و حسین پورکاشیان و محسن ترابی کار قضاوت این دیدار را برعهده دارند.
در ترکیب تیم والیبال کاله مازندران بهروز عطایی به همراه همکارانش محمد شریعتی و آرنندو دامیان و سرپرستی حسن منصوری بازیکنان ملی‌پوش و نامی همچون علیرضا نادی، فرهاد نظری افشار، میرسعید معروف، گایداراسکی، عبدالرضا علیزاده، حمزه زرینی، عادل غلامی، شهرام محمودی، آرش صادقیانی، میلاد عبادی‌پور و وحید سیدعباسی را در اختیار دارد.
در تیم کرمان نیز سیامک امیرتیموری در ترکیب احتمالی خود بازیکنانی همچون هادی پناهی، محسن اختیارآبادی، حامد نیک‌‌آئین، علی جعفری، مرتضی کاظمی و مصطفی عباسلو را هدایت می‌کند.
مهدی رنجبر یکی از مصدومان احتمالی تیم کاله مازندران خواهد بود که به دلیل عمل غده آپاندیس در کمند مصدومیت به سر می‌برد و در صورت کسب آمادگی لازم عطایی از او در ترکیب تیم‌اش استفاده خواهد کرد. 
یکی از عواملی که باعث سختی کار کرمانی‌ها در آمل می‌شود بدون باخت بودن کاله است که پیش از این دیدار موفق شد در همه بازی‌های خود شهرداری تبریز، هاوش گنبد، پیکان تهران، مناطق نفت‌خیز جنوب، پیشگامان کویر یزد، میزان خراسان رضوی و شرکت گسترش فناوری نوین کشاورز را شکست دهد.
سایپا و کاله مازندران از تیم‌های بدون شکست تا هفته هشتم لیگ برتر والیبال هستند که نماینده البرز با هفت پیروزی از هفت بازی و کسب 20 امتیاز در صدر جدول این دوره از لیگ برتر جای داشته و کاله مازندران با پیروزی هفت بازی خود نیز با 18 امتیاز و کسب مکان دوم در تعقیب این تیم است همچنین تیم‌های پیکان تهران، شهرداری ارومیه، گیتی‌پسند، شهرداری تبریز و پیشگامان کویر یزد مکان‌های سوم تا هفتم را از آن خود کردند.
به گزارش فارس، دیدار هفته نهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 امروز یکشنبه در مازندران پیگیری می‌شود که کاله در سالن دو هزار نفری پیامبر اعظم(ص) شهرستان آمل به مصاف تیم کرمان می‌رود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول