اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال کاله جوان:

مهم‌ترین هدف کاله جوان مازندران صعود به لیگ برتر والیبال است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله جوان مازندران گفت: قهرمانی لیگ دسته یک والیبال و صعود به لیگ برتر والیبال، مهم‌ترین هدف کاله جوان مازندران است.

مهم‌ترین هدف کاله جوان مازندران صعود به لیگ برتر والیبال است
حسین کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان آمل بعد از قهرمانی کاله جوان مازندران در لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور اظهار کرد: در این دیدار نماینده استان مازندران بازی استثنایی از خود به نمایش گذاشت و از همه جهت تیم بازرگانی جواهری گنبد را اسیر تاکتیک‌های خود کرده بود.
وی افزود: توانستیم با حمایت تماشاگران این دیدار را به سود خود خاتمه دهیم و بار دیگر در سالن پیامبر اعظم(ص) دست پر از زمین خارج شدیم.
کاظمی با اشاره به اینکه کاله جوان در این دیدار دست به کار خارق‌العاده‌ای زده است، گفت: بازرگانی جواهری گنبد تنها تیم لیگ دسته یک کشور بود که در همه دیدارهای شش هفته گذشته با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسیده و حتی یک گیم نیز به رقبا نداد.
سرمربی تیم والیبال کاله جوان مازندران با تاکید اینکه همه بازیکنان این تیم در بازی نیم فصل اول استثنایی بازی کردند، عنوان کرد: در دریافت‌های اول، سرویس، توپ‌گیری، دفاع و  حمله نیز بی‌نظیر بودیم و در مقابل حریف حرف‌های زیادی برای گفتن داشتیم.
وی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه حریف برای رویارویی مقابل آنها تمرینات مستمر و منسجم داشتیم، تصریح کرد: ذخیره‌های ما که در این دیدار به بازی آمدند با انگیزه ظاهر شدند و به خوبی نقش خود را ایفا کرده‌اند.
سرمربی تیم والیبال کاله جوان مازندران در مورد برخی صحنه‌های این دیدار که توسط بازرگانی جواهری ایجاد شده بود، بیان کرد: درگیری در آخر بازی و حتی در ادامه آن به وجود نیامده بلکه یک اختلاف نظری از سوی کادر مربیگری و فنی تیم بازرگانی به داور بود که امری طبیعی در ورزش است.
کاظمی با اعلام اینکه قوت اصلی کاله در این دیدار ترکیب‌اش بود، گفت: سرویس خوب ما در این بازی گنبدی‌ها را غافلگیر کرده و این امر سبب شد تا ترکیب‌شان به هم ریخته و دفاع‌شان نیز تحت تاثیر بازی ما قرار داشت.
وی با بیان اینکه این افتخار بزرگ را مدیون هواداران هستیم، عنوان کرد: با حمایت تماشاگران والیبالی آملی امیدواریم امسال به عنوان دومین نماینده مازندران و مجموعه کاله مازندران در لیگ برتر والیبال حضور یابیم.
سرمربی تیم والیبال کاله جوان مازندران ادامه داد: هفته بعد را در لیگ دسته یک استراحت داریم و بعد آن نیز تعطیلات نیم فصل اول به مدت یک هفته آغاز می‌شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از 14 روز، بازی هفته نخست دور برگشت لیگ دسته یک را با تیم شهرک‌های صنعتی بحنورد برگزار می‌کنیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول