اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر والیبال؛

تیم والیبال مشهدالرضای خراسان رضوی در ارومیه به میدان می‌رود

خبرگزاری فارس: در مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تیم مشهد الرضای خراسان رضوی فردا در ارومیه به میدان می‌رود.

تیم والیبال مشهدالرضای خراسان رضوی در ارومیه به میدان می‌رود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در چارچوب هفته هشتم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تیم‌های مشهدالرضا خراسان رضوی و شهرداری ارومیه روز پنج شنبه 24 آذر ماه در سالن شهرستان ارومیه به میدان می‌روند.
تیم مشهدالرضا تنها نماینده استان خراسان رضوی در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور هم اکنون با شش بازی و 2 امتیاز و معدل امتیازی بیشتر نسبت به تیم سیزدهم جدول در مکان دوازدهم جدول رده‌بندی قرار دارند.
البته شاگردان جبار قوچان‌نژاد سرمربی این تیم در شش بازی ابتدایی بازی‌های دشواری در برابر تیم‌های قدرتمندی نظیر پیکان و سایپا قرار گرفته اند و این تیم امیدوار است در دیدارهای آینده نتایج ضعیف خود را جبران کند.
تیم شهرداری ارومیه نیز هم اکنون در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد و قصد دارد تا با پیروزی برابر مشهدالرضا خراسان رضوی وضعیت خود را در جدول رده‌بندی بهبود بخشد.
مسابقات هفته هفتم این رقابت‌ها قرار بود پس از بازگشت تیم ملی از ژاپن برگزار شود اما به علت اینکه تیم ملی از ژاپن دیرتر به ایران بازگشت، فدراسیون تصمیم گرفت بازی‌های هفته قبل را برای استراحت بیشتر ملی‌پوشان لغو و به زمان دیگری موکول کند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول