اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رقابت 5 تیم؛

پیکارهای والیبال نشسته دسته اول کشور در قم آغاز شد

خبرگزاری فارس: رقابت‌های والیبال نشسته لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در یکی از گروه‌های مقدماتی از امروز در قم آغاز شد.

پیکارهای والیبال نشسته دسته اول کشور در قم آغاز شد
به گزارش خبرگزاری  فارس از قم، در حالی که رقابت‌های فصل جدید از مسابقات لیگ دسته اول والیبال نشسته باشگاه‌های کشور در گروه‌های مختلف مقدماتی برگزار می‌شود، هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از امروز میزبانی دیدارهای گروه چهارم مقدماتی را بر عهده دارد.
در این گروه پنج تیم مدعی صعود به مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته جانبازان و معلولین کشور حضور دارند که از امروز به مدت سه روز دیدارهای خود را در سالن ورزشی شهید محمود رضائیان مجموعه شهید حیدریان قم برگزار می‌کنند.
تیم‌های والیبال نشسته جانبازان و معلولین استان مازندران، گیلان، سمنان، خوزستان و قم به‌عنوان میزبان رقابت‌ها در این گروه قرار دارند که برای کسب جواز صعود به مرحله بعد بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای در قم برگزار می‌کنند.
بر اساس برنامه اعلام شده از سوی مسئولان برگزاری این رقابت‌ها، دیدار افتتاحیه این گروه را تیم‌های والیبال نشسته جانبازان و معلولین خوزستان و سمنان برگزار می‌کنند و بعد از این تیم‌های والیبال نشسته قم و مازندران در دیداری حساس مقابل یکدیگر صف آرایی می‌کنند.
این در حالی است که عصر امروز نیز دو مسابقه در سالن ورزشی شهید رضائیان قم برگزار می‌شود و طی آن ابتدا از ساعت 16 تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولین خوزستان به مصاف مازندران می‌رود و در آخرین بازی روز نخست نیز تیم‌های والیبال نشسته قم و گیلان با یکدیگر دیدار می‌کنند.
فردا نیز در نوبت صبح ابتدا تیم والیبال نشسته مازندران از ساعت 9 صبح به مصاف تیم سمنان می‌رود و در دومین مسابقه تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولین خوزستان مقابل گیلان صف آرایی می‌کند در حالی که تیم قم استراحت خواهد داشت.
اما در نوبت عصر روز یکشنبه 27آذرماه در سالن رضائیان قم ابتدا از ساعت 16 والیبالیست‌های تیم هیئت جانبازان و معلولین استان قم به مصاف خوزستان یکی از تیم‌های قدر این گروه می روند و در دومین دیدار از ساعت 17 و 30 دقیقه تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولین سمنان با گیلان دیدار می‌کند.
این در حالی است که روز دوشنبه مسابقات این گروه از مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال نشسته باشگاه‌های کشور در قم به پایان می‌رسد و طی آن دو بازی برگزار می‌شود تا دو تیم برتر این گروه برای صعود به مرحله بعد شناسایی شوند.
در نخستین مسابقه روز پایانی که دوشنبه 28 آذرماه برگزار مِی‌شود، تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولین مازندران به مصاف گیلان می‌رود و در آخرین بازی نیز تیم های جانبازان و معلولین قم و سمنان با یکدیگر دیدار می‌کنند.
رقابت‌های والیبال نشسته جانبازان و معلولین قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور امسال در چهار گروه مقدماتی برگزار می‌شود که در پایان از هر گروه دو تیم جواز صعود به مرحله دوم را کسب می‌کنند و دیدارهای مرحله دوم نیز در دو گروه چهار تیمی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول