اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال استان اصفهان:

روزی والیبال ایران آرزوی حضور در جام جهانی را داشت

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال استان اصفهان گفت: والیبال ایران روزی آرزوی حضور در مسابقات جام جهانی را داشت، اما امروز به طور میانگین جایگاه ما بین رتبه چهارم تا ششم این رقابت‌های معتبر است.

روزی والیبال ایران آرزوی حضور در جام جهانی را داشت
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هوشنگ عشایری صبح امروز در حاشیه مراسم تجلیل از بازیکنان ملی‌پوش تیم گیتی ‌پسند اظهار داشت: افتخار من است که در جمع شما هستم، به این دلیل که شما نشاط را به جامعه ایرانی هدیه کردید.
وی با ابراز خرسندی از درخشش تیم ملی والیبال افزود: خوشحالیم که اثبات شد ورزش ایران فقط در ورزش‌های انفرادی خلاصه نمی‌شود و حالا والیبال این نکته را در همین مسابقات در ورزش‌های گروهی به منصه ظهور رسانده است.
رئیس هیئت والیبال استان اصفهان با بیان اینکه هم اکنون تیم‌های والیبال ایران در تمام رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در آسیا مطرح هستند، تصریح کرد: والیبال ایران روزی آرزوی حضور در جام جهانی را داشت، اما امروز به طور میانگین جایگاه ما بین رتبه چهارم تا ششم این رقابت‌های معتبر است.
وی خطاب به ملی پوشان والیبال تاکید کرد: شما با پیروزی‌هایی که به دست آوردید، شور، نشاط و امید را به جامعه و به ویژه در میان کسانی که به این رشته علاقه دارند، آوردید.
عشایری با اشاره به اینکه علاقه‌مندی مردم به این رشته و پیگیری خبرهای تیم ملی نیز به نوبه خود جالب توجه است، اظهار داشت: این عوامل انگیزه را برای جوانان این مرز و بوم ایجاد می‌کند.
وی با تاکید بر اینکه افتخار استان اصفهان است که پنج نفر از بازیکنان ملی والیبال در باشگاه‌های اصفهان فعالیت می‌کنند، تاکید کرد: در ورزش حرفه‌ای نگاه متعصبانه جایی ندارد و در ورزش حرفه‌ای نگاه متعصابه را باید کنار گذاشت، مهم نیست که این ملی پوشان اصفهانی نیستند بلکه آنچه اهمیت دارد حضور والیبالیست‌های ملی پوش در تیم‌های اصفهانی است.
رئیس هیئت والیبال استان اصفهان ادامه داد: هوشمندی و ذکاوت کادر فنی تیم گیتی پسند بالا است و می‌توانیم امیدوار باشیم که در مسابقات لیگ برتر در صدر جدول قرار گیرد، از این رو مطمئن هستیم که شما این افتخار را هم برای خودتان و هم برای باشگاه به ارمغان می‌آوردید.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول