اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات امیدهای کشور؛

بانوان والیبالیست قم به میدان می‌‌روند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت والیبال استان قم گفت: بانوان والیبالیست قم با آمادگی کامل در مسابقات قهرمانی رده سنی امید کشور شرکت می‌کنند.

بانوان والیبالیست قم به میدان می‌‌روند
سمانه شفاعتی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: رقابت‌های والیبال قهرمانی رده سنی امید کشور در بخش بانوان از فردا با شرکت تیم‌های مختلفی از سراسر کشور برگزار می‌شود که تیم بانوان رده سنی امید قم نیز یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات است.
وی ادامه داد: میزبانی رقابت‌های والیبال قهرمانی رده سنی امید کشور بر عهده هیئت والیبال استان مازندران است و این مسابقات از فردا با شرکت 20 تیم والیبال بانوان رده سنی امید از سراسر کشور در گروه‌های مختلف برگزار می‌شود.
نایب رئیس هیئت والیبال استان قم خاطرنشان کرد: تیم بانوان قم امروز با ترکیبی متشکل از 10 والیبالیست به همراه کادر فنی و سرپرستی خود راهی شهر ساری می‌شود، تا از فردا برای کسب موفقیت در این رقابت‌ها برابر حریفان به میدان برود.
وی افزود: ترکیب تیم بانوان رده سنی امید هیئت والیبال استان قم را مهسا آراسته، نسرین خدایاری، منیره زارع، الناز سامانیان، فاطمه لک، آزاده ایل سعادتمند، نجمه دهکردی، فاطمه فرهادی، خدیجه میرزایی و سمانه داودی تشکیل می‌دهند.
شفاعتی با اشاره کادر همراه تیم بانوان رده سنی امید هیئت والیبال قم، اعزامی به مسابقات والیبال بانوان رده سنی امید قهرمانی کشور اظهار داشت: این تیم را خدیجه نامدار به عنوان سرمربی هدایت می‌کند، لیلا خزایی مربی این تیم است، ضمن اینکه پیش از رسیدن به محل مسابقات قرعه‌کشی تیم‌های حاضر در گروه‌های مختلف نیز انجام شده است.
وی با اشاره به وضعیت آمادگی تیم والیبال بانوان رده سنی امید استان قم تصریح کرد: بیشتر نفراتی که در این تیم عضویت دارند از دختران با استعداد والیبالیست استان قم محسوب می‌شوند که سابقه حضور در رقابت‌های والیبال دختران قهرمانی کشور را دارند.
نایب رئیس هیئت والیبال استان قم اظهار داشت: در مجموع این تیم از والیبالیست‌های زبده و آماده‌ای تشکیل شده که مدت زیادی است که زیر نظر کادر فنی خود مشغول آماده سازی هستند و در صورتی که با مشکلی مواجه نشود می‌تواند جزو تیم‌های برتر این دوره از مسابقات قرار بگیرد.
وی یاد آور شد: خوشبختانه با تلاش‌های بسیار خوبی که در بخش بانوان هیئت والیبال انجام شده است، والیبال در بخش بانوان نیز به خوبی پویا و فعال شده است و بانوان علاقمند به این رشته‌ ورزشی هم در بخش همگانی و هم در بخش قهرمانی حضوری فعال دارند.
شفاعتی اظهار داشت: بانوان استان قم در بر رشته والیبال دارای استعدادهای بسیار زیادی هستند، ضمن اینکه علاوه بر این با تلاش‌های بسیار خوبی که در بخش بانوان صورت گرفته است، شاهد جذب حداکثری بانوان به ورزش والیبال بوده‌ایم.
تیم‌های شرکت کننده در مسابقات والیبال قهرمانی دختران رده سنی امید کشور در پنج گروه چهار تیمی، دیدارهای مرحله مقدماتی را برگزار می‌کنند تا از هر گروه دو تیم جواز صعود به مرحله بعد رقابت‌ها را به دست بیاورد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول