اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشان:

شکار هواپیمای جاسوسی نقطه عطفی در هوافضاست

خبرگزاری فارس: فرماندار کاشان شکار هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین آمریکا را نقطه عطفی در تاریخ هوا فضای جمهوری اسلامی دانست.

شکار هواپیمای جاسوسی نقطه عطفی در هوافضاست
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان علیرضا جوادی شامگاه شنبه در هفتمین جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به مشخص نبودن ابعاد شکار هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین آمریکا، اظهار داشت: این خواست خداوند بود تا هواپیمای فوق پیشرفته و رادار گریز آمریکایی که مجهز به تجهیزات مدرن و پیشرفته‌ای است از ارتفاع 50 هزار پایی به ارتفاع یک هزار پایی آمده و در تحت کنترل سربازان نظام جمهوری اسلامی در آید.
وی با اشاره به اینکه این هواپیما از فاصله 50 هزار پایی از سطح زمین قادر به شناسایی لیوانی روی زمین است افزود: کنترل چنین هواپیمایی با این ویژگی و فرود سالم آن در خاک جمهوری اسلامی، آمریکا را برای چند روزی گیج و مات کرد.
معاون استاندار و فرماندار کاشان خاطرنشان کرد: آمریکا ابتدا این هواپیما را ماکتی از نوع اصلی آن اعلام کرد و در ادامه سقوط آن را در خاک ایران عنوان کرد، اما پس از مدتی اعتراف کرد جمهوری اسلامی هواپیمای بدون سرنشین آنان را تحت کنترل خود در آورده و امروز ملتمسانه خواهان بازگرداندن آن هستند.
وی در ادامه با اشاره به آغار به کار ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فرمانداری ویژه کاشان عنوان کرد: ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی فعالیت خود را با تشکیل کمیته‌های 10 گانه از دو ماه قبل آغاز کرده‌است.
جوادی برای برگزاری انتخابات سالم و به دور از گونه تنشی خواستار همکاری همه دستگاه‌ها و ارگان‌های کاشان با فرمانداری این شهرستان برای تأمین نیروی انسانی و تعیین محل‌های شعب اخذ رأی شد.
وی با تأکید بر برگزاری مراسم ویژه 9 دی به عنوان یوم‌الله در تاریخ جمهوری اسلامی توسط دستگاه‌های کاشان تصریح کرد: نقش مردم ولایتمدار، انقلابی و بصیر ایران اسلامی در 9 دی سال 88، این روز را به عنوان یوم‌الله به یادگار گذاشت و این روز را باید ارج گذاشت.
به گفته وی استکبار جهانی با همکاری صهیونیسم جهانی بیش از هشت سال سرمایه‌گذاری کرده بود تا در فتنه سال 88 به اهداف شوم خود برسد اما پیروی ملت بصیر ایران اسلامی از رهنمودهای مقام معظم رهبری همه نقشه‌های آنان در 9 دی نقش بر آب کرد.
این مسئول با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اذعان داشت: 9 دی حادثه عظیمی بود که با الطاف امام عصر(عج) و عنایت خداوند نقشه دشمنان اسلام را نقش بر آب کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول