اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام با اشاره درخواست اوباما:

اطلاعات هواپیمای جاسوسی آمریکا را در دنیا رسوا و بی‌آبرو می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ایلام گفت: اطلاعات هواپیمای جاسوسی آمریکا را در دنیا رسوا و بی‌آبرو می‌کند.

اطلاعات هواپیمای جاسوسی آمریکا را در دنیا رسوا و بی‌آبرو می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: عامل مهم در موفقیت‌های طرح‌های پژوهشی ایمان، خودباوری، خوداتکایی، مدیریت قوی و کارآمد مسئولان ذی‌ربط است.
وی ادامه داد: در مراکز علمی پژوهشی کنونی ایران اسلامی در عرصه‌ پیشرفت‌های بهت‌انگیز علمی، دانشمندان و محققانی وجود دارد که با وضو و توسل فعالیت‌های خود را آغاز می‌کنند. 
امام جمعه ایلام اضافه کرد: دانشمندان ایرانی با همت بلند، تعهد کاری، احساس مسئولیت و فارغ از انگیزه‌های مادی و تلاش مخلصانه و کنار گذاشتن تفریح و استراحت که حاصل آن داشته‌های علمی فعلی کشور است، تلاش می‌کنند.
لطفی تصریح کرد: بر این اساس دانشمندان افزون بر یافته‌های بسیار بزرگ و تحسین‌ برانگیز علمی مانند پیشرفت‌های هسته‌ای و هوافضای ایران در سایه اهمیت دادن به مقوله پژوهش در محیط‌های دانشگاهی به این مهم دست یافته‌اند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: فرودآوردن پیشرفته‌ترین هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین آمریکا بزرگترین ره‌آورد پژوهش دانشمندان هوافضای ایران اسلامی است.
وی ادامه داد: این رویداد مهم بزرگ‌ترین شکست سیاسی امنیتی برای رژیم آمریکا به همراه داشت و سران آمریکا را در موضعی منفعلانه قرار داد.
امام جمعه ایلام اضافه کرد: از همه مهمتر مقامات نظامی و امنیتی آمریکا از فاش شدن اسرار نظامی و جاسوسی آن به شدت نگران هستند.
لطفی تصریح کرد: سران نظامی آمریکا تلاش می‌کنند توسط مقامات کشورهای مرتبط با ایران این هواپیمای فوق پیشرفته که اهداف نظامی پنهان آمریکا را فاش می‌کند و قطعا آمریکا را در دنیا رسوا و بی‌آبرو خواهد کرد، برگردانند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به 27 آذر سالروز شهادت دکتر مفتح اشاره کرد و گفت: روز شهادت دکتر مفتح روز وحدت حوزه و دانشگاه نامیده شده است.
وی ادامه داد: شهید مفتح از چهره‌های درخشان علمی، اخلاقی، فرهنگی و ... حوزه‌های علمیه و دانشگاه است و نماد وحدت حوزه دانشگاه محسوب می‌شود.
امام جمعه ایلام اضافه کرد: دانشگاه و حوزه باید در آرمان‌گرایی و ارزش‌های والای انقلاب وحدت داشته باشند و از اصول و مبانی انقلاب پاسداری و صیانت کنند.
خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به 26 آذرماه روز حمل و نقل اشاره کرد و افزود: مقوله حمل و نقل یکی از کارآمدترین عوامل در رشد و توسعه جامعه در عرصه اقتصاد است.
وی ادامه داد: بار سنگین حمل و نقل کشور در ابعاد مختلف به ویژه در صادرات و واردات بر دوش کامیون‌داران زحمتکش است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام همچنین به اجرای قانون جدید جرائم راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و گفت: مردم و رانندگان باید با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مانع بروز سوانح دردناک اعم از فوتی، جرحی و خسارتی شوند.
انتهای پیام/‌ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول