اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده یگان رزم سپاه چهارمحال و بختیاری:

رمزگشایی اطلاعات هواپیمای جاسوسی سردمداران آمریکا را رسوا می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده یگان رزم سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: رمزگشایی اطلاعات هواپیمای جاسوسی آمریکا، رسوایی چهره ننگین و مزورانه سردمداران کاخ سفید را به همراه خواهد داشت.

رمزگشایی اطلاعات هواپیمای جاسوسی سردمداران آمریکا را رسوا می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌محمد اکبری بعدازظهر امروز در جمع رزمندگان یگان رزم سپاه این استان، با اشاره به موفقیت یگان پدافند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در به زمین نشاندن هواپیمای جاسوسی آمریکای جنایتکار در مرزهای شرقی، اظهار داشت: غنیمت گرفتن این پرنده به عنوان هشداری به شیطان بزرگ و ایادی استکبار بود تا به خود حتی اجازه فکر تهدید ایران را ندهند.
وی تاکید کرد: رمزگشایی اطلاعات هواپیمای جاسوسی آمریکا، رسوایی چهره ننگین و مزورانه سردمداران کاخ سفید را به همراه دارد.
وی در ادامه با گرامیداشت حماسه نهم دی، گفت: نهم دیماه یادآور خروش انقلابی میلیون‌ها انسان‌هایی عاشورایی بود که خط بطلان بر روی افکار فتنه گران کشیدند.
اکبری ادامه داد: مردم در 9 دی سال 88 با دیگر ثابت کردند که پایبند ارزش‌های والای دین مبین اسلام و انقلاب شکوهمند اسلامی هستند.
وی اضافه کرد: این فتنه به‌دنبال ضربه زدن و نابودی اصل و بنیان نظام اسلامی بود و دشمنان داخلی و خارجی با تمام توان در آن شرکت داشتند و به حمایت از آشوبگران پرداختند.
فرمانده تیپ 44 سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم‌(ع) فتنه 88 را طولانی‌ترین فتنه بعد از انقلاب دانست و گفت: بصیرت و هوشیاری مردم و عشق و علاقه آنان به انقلاب اسلامی که برگرفته از قیام عاشوراست موجب شد تا توطئه‌های فتنه‌گران نقش بر آب و انقلاب اسلامی برای سال‌ها بیمه شود.
وی ادامه داد: غیور‌مردان استان چهارمحال و بختیاری همانند دوران طلایی دفاع مقدس، آماده دفاع از مرزهای کیان اسلامی و جانفشانی در راه آرمان‌های انقلاب و ولایت هستند.
وی افزود: در راه حمایت از ولایت فقیه و آرمان‎های امام راحل(ره) و ارزش‌های انقلاب اسلامی از تمام ظرفیت‌های موجود بهره می‌گیریم و به احدی از دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی اجازه نفوذ به مرزهای ملی را نخواهیم داد.
انتهای پیام‌/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول