اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمد ناطق‌نوری در گفت‌وگو با فارس:

آمریکا درباره هواپیمای جاسوسی از ایران عذرخواهی کند/ کسی حق گردن‌کلفتی ندارد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه کسی حق گردن کلفتی علیه ایران ندارد، گفت: آمریکا و مسئولانش درباره هواپیمای جاسوسی به جای مهمل‌گویی از جمهوری اسلامی ایران عذرخواهی کنند.

آمریکا درباره هواپیمای جاسوسی از ایران عذرخواهی کند/ کسی حق گردن‌کلفتی ندارد
احمد ناطق نوری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شهرستان محمودآباد درباره هواپیمای بدون خلبان جاسوسی آمریکا در خاک ایران اظهار داشت: سبقت علمی ایران اسلامی به جایی رسیده که بهترین و پیشرفته‌ترین هواپیمای بدون خلبان جاسوسی را که آمریکا راجع به ان ادعا داشت فرود آورد و در اختیار خود گرفت.
وی با اشاره به اینکه اوباما در صحبت هایش می‌گوید که این هواپیمای جاسوسی متعلق ما است، تصریح کرد: همین که اوباما می‌گوید این هواپیما از آن ما است اقرار دارد، حالا خوب شد که نگفت برای ما نیست.
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: آنها در خاک ایران اسلامی دست به تجاوز زدند، جاسوسی کردند و شبیه این هواپیما در داخل کشور یافت نمی‌شود بنابراین به هیچ وجه نمی‌توان این مسئله را نادیده گرفت.
ناطق نوری در مورد برخورد با این موضوع جاسوسی عنوان کرد: اگر این هواپیمای جاسوسی از سوی ایران در آمریکا یافت می‌شد آنها چه عکس‌العملی با ما انجام می‌دادند، آیا این هواپیما را به ما پس می‌دادند، به هر حال برخوردی که آنها با دیگران دارند همان رفتار را از سوی ایران بپسندند.
وی با تاکید اینکه ما به هر صورت باید کار خودمان را بکنیم و کاری به حرف هیچ کس نداریم، گفت: باید کارشناسی های لازم انجام شده و مشخص شود که آنها تا چه اندازه در خاک ایران دست به جاسوسی زدند.
ناطق نوری در نخستین پیشنهاد خود به سران آمریکا که می‌خواهند در مقابل جاسوسی، هواپیمای‌شان را پس بگیرند، خاطرنشان کرد: این حرف‌ها بیجا است.
عضو هیئت رئیسه مجلس با تاکید اینکه ایران اسلامی زیر بار این حرف ها نخواهند رفت، یادآور شد: اینجا ایران است، سرزمینی که در طول تاریخ سر پیش کسی خم نکرده است، کشته می‌دهد، جان می دهد ولی تسلیم نمی‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول