اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان تاکید کرد:

سفارتخانه‌های آمریکا در منطقه مرکز تولید فتنه

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرگان گفت: راه‌اندازی سفارتخانه‌های مجازی آمریکا در منطقه در واقع ایجاد مراکز تولید فتنه است.

سفارتخانه‌های آمریکا در منطقه مرکز تولید فتنه
جعفر گرزین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: آمریکا با مشاهده انفعال خود در عرصه‌های بین‌المللی و گسترش حضور پر رنگ ایران در منطقه و جهان اقدام به راه‌اندازی سفارتخانه‌های مجازی کرده است و قصد دارد تا با ایجاد این سفارتخانه‌ها اهداف جاسوسی شوم خود در ایران و سایر کشورهای منطقه پیگیری کند.
وی تصریح کرد: امروز آمریکا، ایران را تنها به عنوان یک تهدید در منطقه بلکه به عنوان یک تهدید بزرگ در دنیا می‌داند و دیگر نگران جنبش حزب‌الله در ایران و لبنان نیست بلکه از ظهور حزب‌الله در لندن و واشنگتن در هراس است.
فرماندار شهرستان گرگان در ادامه با اشاره به جنبش 99 در صدی در وال استریت خاطرنشان کرد: انقلاب وال استریت مدعی آن است که از قیام التحریر مردم مصر الگو گرفته است و مردم مصر نیز انقلاب اسلامی مردم ایران را مقتدای خود می‌دانند.
گرزین افزود: آمریکا و تمام استعمارگران دنیا در منجلاب زیاده‌خواهی‌ها و جنایات خود گرفتار هستند و برای نجات دست به هر فتنه و آشوبی میزنند اما باید این را بدانند که مردم آگاه و دیپلماسی هوشیار کشور ما سکوت در برابر این تفرقه افکنی‌ها و انحرافات را جایز نمی‌دانند.
وی با اشاره به نزدیکی به ایام انتخابات اذعان داشت: دشمن از تمام امکانات خود استفاده می‌کند تا در آستانه انتخابات فتنه جدیدی رقم بزند اما مردم بصیر ما هوشیارتر از گذشته در آماده خنثی کردن این فتنه‌ها هستند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول