اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سراب:

قدرت سایبری ایران آمریکا را وادار به عقب‌نشینی کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سراب گفت: قدرت سابیری ایران آمریکا را در اجرای سیاست‌هایش عقب نشینی کرد.

قدرت سایبری ایران آمریکا را وادار به عقب‌نشینی کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، مجید نصیرپور سردهایی ظهر امروز در جلسه‌ای که به منظور افتتاح اداره ثبت اسناد و املاک مهربان با حضور مسئولان محلی تشکیل شده بود در سخنانی با قدردانی از زحمات مسئولان اظهار داشت: قبول مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران فداکاری می‌خواهد.
نماینده مردم سراب افزود: مشکلات مردم زیاد است و رسیدگی به این مشکلات فداکاری و ایثار می‌خواهد و قبول مسئولیت فداکاری و ایثار و البته کارکردن برای نظام جمهوری اسلامی و مردم افتخار است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش روزافزون تحریم‌ها علیه ایران اسلامی اظهار داشت: تحریم‌هایی که آلان اتفاق افتاده واقعاً شکننده است و اگر در کشورهای دیگر این تحریم‌ها اتفاق می‌افتاد، حتماً منجر به سقوط می‌شد.
نصیرپور افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با عزت و قدرت در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان ایستاده است و وحدت عامل پیروزی انقلاب اسلامی بوده و عامل تداوم انقلاب اسلامی نیز بوده و خواهد بود.
نماینده مردم سراب و مهربان در مجلس شورای اسلامی، قدرت سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خیره‌کننده دانست و گفت: امروز لید خبری رسانه‌های خبری در جهان قدرت سایبری ایران به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و تحلیگران دنیا معتقد هستند که اگر آمریکا به فکر حمله به ایران بود با اتفاقات اخیر و عیان شدن قدرت سایبری جمهوری اسلامی ایران، حمله عقب افتاد.
نصیرپور، تاثیر قدرت سایبری جمهوری اسلامی ایران در به دست آوردن هواپیمای جاسوسی آمریکا را کمتر از معجزه طبس ندانست و تصریح کرد: فرود آوردن هواپیمای جاسوسی آمریکا سیلی محکمی از ناحیه مردم ما بر صورت پلید و کثیف آمریکا است.
نماینده مردم سراب و مهربان در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود تاسیس اداره ثبت اسناد و املاک در بخش مهربان را یکی از خواسته‌های چند ساله اهالی بخش مهربان عنوان کرد و با اشاره به پیگیری‌های فراوان صورت گرفته برای تحقق خواسته مردم، از معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور همچنین معاونان آن سازمان و مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان آذربایجان‌شرقی به خاطر برآورده کردن یکی از خواسته‌های چند ساله اهالی بخش مهربان قدردانی کرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول