اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

آمریکا به شکست اطلاعاتی مقابل ایران اعتراف کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: آمریکا به شکست اطلاعاتی مقابل ایران اسلامی اعتراف کرده است و این پیروزی بزرگ‌تر برای ایران به شمار می‌آید.

آمریکا به شکست اطلاعاتی مقابل ایران اعتراف کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: آمریکا با درخواست از ایران برای پس گرفتن پهباد خود به شکست خود اعتراف کرده است و این نوعی خاری دشمن است.
وی افزود: ایران اسلامی توانسته است که برتری خود را در این ماجرا به رخ جهان بکشد و در این باره هیچ مشکلی وجود ندارد و ایران در اوج قدرت است.
سلیمانی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی در این باره برتری بسیار زیاد خود را در منطقه از نظر نظامی به اثبات رسانده است، خاطر نشان کرد: دشمن و حتی کشورهای بی‌طرف در این باره هنوز در تعجب هستند که چگونه این اتفاق توسط ایران افتاده است.
امام جمعه شوشتر تاکید کرد: کشورهای منطقه به دلیل شناختی که از توانمندی‌های ایران در عرصه‌های دیگر دارند به سادگی این امر محال را شدنی می‌دانند چون ایران 30 سال است که مقابل تهدید‌ها و تحریم‌های آمریکا ایستاده است و در این باره مقاومت پیشه ایران است.
تسخیر پهباد آمریکایی صحیح و سالم توسط ایران اسلامی نشان از قدرت ایران اسلامی در جنگ الکترونیک است و به این دلیل موازنه قدرت در منطقه به سود ایران اسلامی تغییر کرده است.
وی با اشاره به اینکه آمریکا از ابعاد توانمندی ایران اسلامی در جنگ الکترونیک درک صحیحی ندارد، افزود: ایران اسلامی با این اقدام گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را در جنگ الکترونیک به نمایش گذاشته است و به این دلیل آمریکا در شرایط کنونی در کمای توانمندی ایران به سر می‌برد.
وی با اشاره به دروغ‌های آمریکا در روز‌های گذشته خاطر نشان کرد: تسخیر پهباد آمریکایی در ایران با مواضع دروغ‌آلود آمریکا همراه بوده است و به این دلیل بار دیگر آبروی نداشته آمریکا از بین رفت و ایران اسلامی توانست بار دیگر توانمندی خود را در این باره به نمایش بگذارد.
سلیمانی با اشاره به مواضع متناقض آمریکا در روزهای گذشته گفت: امریکا ابتدا در این باره سکوت کرد، سپس اظهار کرد که این پهباد در شرق افغانستان سقوط کرده است، سپس اعتراف کرد که این پهباد به دلیل نقص فنی سقوط کرده است و در شرایط کنونی به دلیل مشاهده پهباد در صدا و سیمای جمهوری اسلامی اظهار نگرانی از رسیدن این پهباد به دست ایران می‌کند که این‌ها همه نشان از ضعف استکبار جهانی دارد.
امام جمعه شوشتر با اشاره به اینکه آمریکا اظهار داشته است که قطعات این پهباد فاقد ارزش است، افزود: آمریکا اظهار داشته است که قطعات این پهباد فاقد ارزش است ولی اگر این ادعا درست بود پس اظهار ترس به دلیل رسیدن این پهباد به دست ایران اسلامی به دلیل چیست.
سلیمانی تاکید کرد: ایران با توانمندی بسیار زیاد جوانان خود توانسته است که این پهباد را صحیح و سالم در ایران بنشانند و به این دلیل قدرت ایران اسلامی به رخ آمریکا کشیده شده است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شوشتر با اشاره به توانمندی ایران اسلامی در این باره گفت: آمریکا از توانمندی ایران اسلامی درک صحیح ندارد و به این دلیل است که به تناقض گویی و دروغ افتاده است.
وی با اشاره به توانمندی ایران اسلامی تاکید کرد: در سال 2010 در لبنان سیدحسن نصرالله از هواپیمای جاسوسی آمریکا و اسرائیل نقشه‌ها و ... ترور حریری را فاش کرد و به این دلیل ایران از لبنان که توانمندی بسیار زیادتری دارد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول