اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی:

آمریکا از ملت ایران عذرخواهی کند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی در خصوص تجاوز هواپیمای جاسوسی آمریکا پهپاد به مرزهای جمهوری اسلامی گفت: آمریکا باید از این اقدام خود و گستاخی اخیر برای بازگرداندن هواپیمای جاسوسی پهپاد از ملت ایران عذرخواهی کند.

آمریکا از ملت ایران عذرخواهی کند
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سیدکریم سجادی ظهر امروز در نشست با مسئولان فرهنگی خراسان شمالی با بیان اینکه نشاندن هواپیمای جاسوسی آمریکا توسط نیروهای مسلح کشورمان کاری بسیار بزرگ بود، اظهار داشت: با این کار بزرگ چند اتفاق به نفع نظام جمهوری اسلامی رقم خورد.
وی غلبه فناوری نظام اسلامی و اثبات این توانمندی را از مهم‌ترین دستاورد شکار هواپیمای جاسوسی آمریکا برشمرد و افزود: تاکنون چند جنگ با استکبار در عرصه های مختلف انجام شده و کشورمان در تمام این جنگ‌ها پیروز میدان بوده است.
سجادی جنگ الکترونیک را زمینه ای برای نشان دادن توانمندی‌های الکترونیکی فرزندان کشور برشمرد و گفت:  در شکار این هواپیمای جاسوسی فرزندان ملت توانسته با ایجاد اختلال در رادار، ارتباط این هواپیما را با مرکز قطع و با خود کنترلی آن را در خاک جمهوری اسلامی بنشانند و این حاکی از غلبه الکترونیکی نظام علیه آمریکا است.
وی شکسته شدن ابهت توخالی نظام استکبار را از دیگر دستاوردهای نشاندن هواپیمای پهپاد عنوان کرد و افزود: فناوری به کار رفته در این پهپاد با شکار آن توسط نیروهای مسلح دیگر بی اعتبار شده است و خاصیت خود را از دست داد چون دلیرمردان نیروهای مسلح به تمام فناوری‌های این هواپیما دست یافته‌اند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی همچنین شکار این هواپیما را سندی محکم از تجاوز‌های نیروی های آمریکایی علیه نظام اسلامی برشمرد و گفت: فواید بسیار زیاد دیگری نیز این رویداد داشته که خداوند را به خاطر تمام این نعمات شکرگزار بود و از فرزندان انقلاب نیز به خاطر خلق این حماسه باید قدردانی کرد.
وی همچنین با اشاره به در پیش بودن حماسه 9 دی تصریح کرد: این روز در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه شد و هیچ‌گاه از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.
سجادی اظهار داشت: حماسه ای که در این روز از سوی مردم در دفاع از انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی رقم خورد، شاید در هیچ کجا مشابه آن را نمی‌توان شاهد بود.
وی با بیان اینکه نظام اسلامی با حضور مردم در صحنه به راه پرافتخار خود با استواری ادامه خواهد داد، یادآور شد:‌ مردم همواره در آزمون‌های بزرگی امتحان خود را پس داده از این رو مسئولان نیز باید از هیچ‌گونه تلاشی در راه خدمت به مردم فروگذار نباشند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول