اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

استکبار هنوز سردرگم حماسه ملت در نهم دی ‌ماه 88 است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: هنوز هم استکبار سردرگم حضور حماسی مردم ما در نهم دی ‌ماه 88 است.

استکبار هنوز سردرگم حماسه ملت در نهم دی ‌ماه 88 است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز عصر امروز در جمع کارکنان برادر و خواهر و وظیفه سپاه این استان، اظهار داشت: نیروهای ولایی با علم و عمل شیطان بزرگ را در راه ضربه زدن به این نظام الهی ناکام گذاشته و زمین‌گیر کرده‌اند.
وی افزود: مرزهای میهن اسلامی در سایه زعامت ولی امر مسلمین جهان و تلاش شبانه‌روزی یاوران ولایت در امنیت کامل است.
سرافراز با تأکید براینکه جهاد علمی در کشور در حال اجراست، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی نیز در این عرصه پیشتاز هستند.
نماینده ولی‎فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: سرنگونی هواپیمای جاسوسی شیطان بزرگ گوشه‌ای از توانمندی‌های وسیع فرزندان ایران اسلامی است.
وی خاطرنشان کرد: هر دستی قصد تجاوز به کیان اسلامی را داشته باشد، با تیغ جنود الهی قطع می‌شود تا عبرتی برای سایر دشمنان باشد.
سرافراز در ادامه با اشاره به حماسه نهم دی ماه، افزود: دشمن در جریان فتنه سال 88 به خیال خام خود و با هدایت استکبار در صدد فریب مردم بود اما مردم ما با توجه به درس‌هایی که از ائمه اطهار(ع) آموخته بودند فتنه را خاموش کردند.
وی تصریح کرد: هنوز هم که هنوز است استکبار سردرگم حضور حماسی مردم ما در نهم دی‌ماه 88 است.
سرافراز با تاکید بر برگزاری باشکوه سالروز نهم دی ماه به توجه به عمق و باطن ماجرای این روز تاکید کرده و خواستار برگزاری باعظمت این روز برای افزودن به برگ‌های زرین تاریخ انقلاب شد.
وی به تجزیه و تحلیل و تبیین ابعاد،‌ رویکردها علل و عوامل این حماسه ماندگار پرداخته و بیان داشت: نهم دی از این نظر بی‌بدیل بود که همه اقشار و آحاد مختلف جا معه و تمامی گروه‌ها وفادار به انقلاب به صورتی کاملا خودجوش و غیرمنتظره در مقابل جریان فتنه و آشوب صف‌آرایی کردند.
سرافراز خاطرنشان کرد: مردم در این حماسه عظیم از انقلاب اسلامی خود و دستاوردهای آن که مرهون زحمات خالصانه و خون پاک شهیدان است، صیانت و حراست کردند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول