اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آران و بیدگل:

نهم دی ماه تحقق وعده الهی بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه آران و بیدگل گفت: در نهم دی ماه وعده الهی در یاری مؤمنان محقق شده و نصرت الهی شامل حال ملت فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی شد و خط بطلانی بر جریان فتنه کشید.

نهم دی ماه تحقق وعده الهی بود
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: حضور چشمگیر مردم مؤمن در بزنگاه‌های انقلاب است که این نظام مقدس را حفظ کرده‌ است.
وی اضافه کرد: پشتیبان نظام اسلامی همواره همان مردمی هستند که آن را به ثمر رسانده لذا عامل تداوم و استمرار نظام اسلامی حضور مردم همیشه در صحنه است.
امام جمعه آران و بیدگل تصریح کرد: بدون شک روزهایی که مردم فهیم ایران اسلامی با حضور گرم خود به دفاع از نظام اسلامی به عرصه جامعه وارد می‌شوند ایام‌الله است زیرا جلوه‌ای از عظمت الهی به نمایش درمی‌آید.
وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به توطئه‌های اخیر آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: این دولت دیکتاتور بنا دارد تا نفت ایران را تحریم کند و در این زمینه تمام تلاش خود را کرده و در این خیال بود که سه پرونده اخیر علیه ایران اسلامی در شورای حکام و مجمع عمومی سازمان ملل می‌تواند کشور ما را به زانو درآورد.
موسوی اضافه کرد: اما به کوری چشم آمریکای جهانخوار و هم‌پیمانانش، دولت و ملت ایران قوی‌تر از همیشه به راه خود ادامه می‌دهند که به تصرف درآوردن هواپیمای فوق پیشرفته جاسوسی آمریکا که دارای سیستم خودانفجاری بود نمونه‌ای بر این امر است.
به گفته وی درخواست ملتمسانه اوباما برای بازگرداندن این هواپیما شکست بزرگی برای این دولت بود و به همه دنیا فهماند قدرت سایبری ایران اسلامی بر سازمان سیا برتری داشته و کشور ما توانسته در برنامه جاسوسی این سازمان وارد شده و یکی از پیشرفته‌ترین هواپیماهای آن را به غنیمت جنگی در اختیار خود درآورد.
خطیب جمعه آران و بیدگل یادآور شد: اگر بنا باشد در دنیا علیه دولتی قطعنامه رای صادر شود بدون شک این حکومت دیکتاتوری آمریکاست چراکه فهرست طولانی از اقدامات ضد حقوق بشر این دولت قابل ارائه است.
وی از حمایت صدام، حمله موشکی به هواپیمای مسافربری ایران، حمله موشکی به سکوهای نفتی، حمایت از منافقان و گروهک‌های تروریستی و انجام عملیات جاسوسی به عنوان برخی از اقدامات ضد حقوق بشر آمریکا یاد کرد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول