اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج:

فتنه‌گران همچنان در کما هستند / حماسه 9 دی طومار فتنه‌گران را در هم پیچید

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج با بیان اینکه فتنه گران از کما خارج نمی‌شوند، گفت: این فتنه گران همچنان در کما به سر می‌برند.

فتنه‌گران همچنان در کما هستند / حماسه 9 دی طومار فتنه‌گران را در هم پیچید
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد حجت‌الاسلام حسین مهدوی بعد از ظهر امروز در جمع شماری از مسئولان بانکی خراسان شمالی اظهار داشت:‌ خیلی از این فتنه‌گران دچار ضربه مغزی شده و واقعیت‌ها را دریافت نکرده‌اند.
وی با اشاره به حماسه 9 دی طومار فتنه‌گران را در هم پیچاند، گفت: در این روز مردم با حضور حماسی از آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی دفاع کردند.
مهدوی رویداد عظیم نهم دی ماه سال 88 که در پی حرمت شکنی واقعه عظیم عاشورا توسط اصحاب فتنه با حضور یکپارچه ملت عاشورایی ایران خلق شد، نشان از به اوج رسیدن بصیرت دینی و انقلابی مردم است.
وی تصریح کرد: نهم دی انعکاس روحیه دین‌مداری، ولایت محوری و هویت انقلابی ملت شریف ایران اسلامی بود که در سایه سار روشنگری‌های ولی امر مسلمین، فتنه‌گران و نااهلان را برجای خود نشاند.
نماینده ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج یادآور شد: حرکت عظیم ملت در 9 دی نشانگر بصیرت ملت مسلمان ایران بود که به همه نشان داد مردم هرگاه نسبت به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی که نشات گرفته از فرهنگ غنی عاشوراست احساس خطر کنند، در صحنه حاضر شده و به صورت همه جانبه از حریم ولایت دفاع خواهند کرد.
وی همچنین حضور بسیج در دفاع از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب را برشمرد و گفت: بسیجی یک مقوله حقی است و هر جا که در این 33 سال به گرهی خورده‌ایم بسیجی وارد عرصه شده است.
مهدوی تصریح کرد: ارتش و سپاه مخلصانه می‌جنگیدند ولی وقتی بسیج وارد شد خط شکن و پیشتاز در جبهه های نبرد حق علیه باطل بود و این طبیعی است که امروز هم بسیج حافظ ارزش‌ها باشد.
وی خاطرنشان کرد: در عظمت و جایگاه بسیج و بسیجیان همین بس که امام (ره) آرزو داشته که بسیجی باشند و این جایگاه رفیع تفکر بسیجی که امروز در تمام عالم گسترش یافته را می‌رساند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول