اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان انرژی اتمی عنوان کرد:

عزم ملی برای دستیابی به فن‌آوری صلح‌آمیز هسته‌ای

خبرگزاری فارس: معاون سازمان انرژی اتمی گفت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای کشور عزم ملی برای دستیابی به فن‌آوری صلح‌آمیز هسته‌ای در کشور را نشان می‌دهد.

عزم ملی برای دستیابی به فن‌آوری صلح‌آمیز هسته‌ای
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد احمدیان پیش ‌از ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای کشور که در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد، با بیان اینکه دانشمندان هسته‌ای ما دستاوردهای بزرگی برای ما به ارمغان آوردند، اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران جزو محدود کشورهایی است که دارای چرخه سوخت است.
وی با بیان اینکه در راستای دستیابی به فن‌آوری صلح‌آمیز هسته‌ای اقدامات بسیار زیادی در کشور صورت گرفته است، بیان داشت: راه‌اندازی نیروگاه بوشهر و تولید برق، تولید رادیو دارو و استفاده از این انرژی در صنایع و کشاورزی از جمله مهم‌ترین اقدامات است.
معاون سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه دشمن با تمام توان سعی دارد تا مانع پیشرفت جمهوری اسلامی ایران به ویژه در عرصه فناوری صلح آمیز هسته‌ای شود، افزود: ساخت ویروس رایانه‌ای، انجام تحریم و صدها توطئه دیگر راه‌هایی است که دشمن برای مانع شدن از رسیدن ایران به قله‌های رفیع علمی استفاده کرده، ولی پیشرفت‌های ایران در عرصه هسته‌ای تمام توطئه‌های آنها را خنثی کرده است.
وی با بیان اینکه آگاهی بخشی به مردم در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان بسیار مفید است، تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه‌ دستاوردهای هسته‌ای کشور یکی از راه‌های آگاهی بخشی به مردم است و در این نمایشگاه‌ها مردم از نزدیک با دستاوردهای هسته‌ای و فوایدی که فن‌آوری صلح‌آمیز هسته‌ای برای ما می‌تواند داشته باشد آشنا می‌شوند.
احمدیان با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای عزم و اراده ملت ایران در دستیابی به فن‌آوری صلح‌آمیز هسته‌ای را نشان می‌دهد، اظهار داشت: تاکنون این نمایشگاه در 17 دانشگاه برپا شده است که دانشگاه قم میزبان هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای است.
وی با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای کشور در سه بخش و متشکل از 20 غرفه برپا شده است، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه که مورد بازدید عموم مردم قرار خواهد گرفت نمایی از روند تولید سوخت و همچنین دستاوردهایی که فن‌آوری صلح‌آمیز هسته‌ای در بخش‌های مختلف از قبیل صنعتی و کشاورزی ارائه شده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول