اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس:

دولت و مجلس در دستیابی به فناوری هسته‌ای متحد هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس در دستیابی به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای با یکدیگر متحد هستند.

دولت و مجلس در دستیابی به فناوری هسته‌ای متحد هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی بنایی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای کشور که در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهایی که انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای برای کشور ما به ارمغان آورد، وحدت و همدلی بین مردم بود.
وی ادامه داد: دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای برای کشور ما یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود و در این راستا همه مردم با وحدت و یکپارچگی برای حمایت از این دانش بومی به تکاپو افتادند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران توانسته است تمدن اسلامی را بار دیگر در ایران تجلی بخشد، بیان داشت: خوشبختانه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جوانان ما توانستند قله‌های رفیع علمی را به سرعت بپیمایند و در عرصه‌های علمی پیشرفت بسیار زیادی برای کشور به ارمغان آورند.
وی  با بیان اینکه دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای بین مسئولان نیز وحدت ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی برای پشتیبانی از فن‌آوری صلح‌آمیز هسته‌ای مصوبات بسیار خوبی داشته که یکی از مهم‌ترین آنها قانون دستیابی به فن‌آوری هسته‌ای است.
حجت‌الاسلام والمسلمین بنایی با بیان اینکه دولت و مجلس شورای اسلامی برای دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای متحد هستند، تصریح کرد: تصمیماتی که مجلس در این راستا گرفته است متناسب با برنامه‌های چهارم و پنجم توسعه است.
وی با بیان اینکه کشور ایران برای دستیابی به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای به هیچ‌وجه کوتاه نخواهد آمد، بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران بدون اینکه حرکت انفعالی داشته باشد بر موازین و اصول خود پایبند است و پیشرفت‌هایی که دانشمندان ایرانی با وجود تحریم داشته‌اند نشان از تصمیم جدی آنها برای دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای است.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در اختیار گرفتن پهباد جاسوسی آمریکا توسط دانشمندان ایران اظهار داشت: این امر نیز نمونه دیگری از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران است و این امر موجب شده تا اوباما با عجز و ناتوانی از ایران بخواهد تا این هواپیما را تحویلشان دهند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شهر قم با ظرفیتی که دارد در توسعه علمی کشور نقش بسزایی داشته است، اظهار داشت: شهر قم در تمام پیشرفت‌های علمی که در کشور رخ داده نقش پررنگی داشته است و با وجود ظرفیت دانشگاهی و حوزوی که دارد توانسته سهم خوبی در پیشرفت علمی کشور داشته باشد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول