اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

بصیرت‎بخشی رسالت امروز بسیج و روحانیت است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری رسالت روحانیت، پاسداران، بسیجیان و نیروهای دلسوز و پیرو خط ولایت را خط دهی، جهت‌دهی و بصیرت‎بخشی عنوان کرد و گفت: رصد اوضاع داخلی و منطقه‌ای برای انجام این رسالت از اهمیت خاصی برخودار است.

بصیرت‎بخشی رسالت امروز بسیج و روحانیت است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام بعدازظهر در جمع کارکنان سپاه قمر بنی‌هاشم‌(ع)، اظهار داشت: بصیرت، ولایت‌مداری و استقامت بر ارزش‌ها در استان چهارمحال و بختیاری مرهون تلاش‎های سپاه و بسیج است.
وی تقوا را زیربنا و پایه بصیرت دانست و افزود: محال است کسی تقوای ناب داشته ولی بصیرت نداشته باشد.
نکونام با تبیین خصوصیات و وی‍ژگی‌های عملکرد انسان‎های متقی، اضافه کرد: خداوند متعال، هدایت و بهره‌مندی از قرآن، حق و حقیقت را برای متقین تضمین کرده است.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بر ضرورت جدی گرفتن مسئله ‌تقوا تاکید کرد و گفت: تقوا سخت نیست بلکه عبارت است از حضور و عدم حضور در جاهایی که خداوند راضی است و یا نهی کرده است.
وی تصریح کرد: شیوه تقوا و خلاصه آن، عامل بودن و نبودن در معروفات و منکرات، انجام واجبات و مستحبات و پرهیز از محرمات و مکروهات است.
امام جمعه شهرکرد لغزش‌ها، معصیت و لقمه شبههناک را از عوامل سلب توفیق الهی برشمرد و گفت: معذب‌ترین انسان‎ها در دنیا اوباما رئیس جمهور آمریکا، امثال صدام و دیکتاتورهای دنیا هستند.
وی در ادامه با یادآوری رشادت‎های رزمندگان استان در قالب تیپ 44 قمر بنیهاشم(ع)‌در هشت سال دفاع مقدس، گفت: پوشیدن لباس مقدس پاسداری از کیان و نظام اسلامی و سرباز ولایت شدن توفیق الهی است.
نکونام ادامه داد: بصیرت، ولایت‌مداری، پایداری و استقامت بر ارزش‎های در استان چهارمحال و بختیاری مرهون تلاش‌های سپاهیان و بسیج مردمی است.
وی رسالت روحانیت، پاسداران، بسیجیان و نیروهای دلسوز و پیرو خط ولایت را خط دهی، جهت‌دهی و بصیرت بخشی عنوان کرد و گفت: رصد اوضاع داخلی و منطقه‌ای برای انجام این رسالت از اهمیت خاصی برخودار است.
نکونام حضور در اجتماعات، نمازهای جمعه و جماعات و صحنه‌های مختلف انقلاب را از عوامل احیاگر اسلام و  خنثی کننده توطئه‌های دشمن بیان کرد و گفت: ملت ایران با حضور همیشه در صحنه خود در عرصه‌های مختلف بارها از نفوذ عوامل بیگانه در لایه‌های کشور جلوگیری کردند که تداوم این روند یأس دشمنان را به همراه داشته و دارد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول