اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان:

بصیرت ملت جلوی نفوذ افراد ناخالص به نظام را می‌گیرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: امروز اگر کوچک‌ترین ناخالصی به نظام نفوذ کند ملت با بصیرت و شهید داده ایران با سرعت هر چه تمام‌تر این ناخالصی‌ها را همانند کهکشان با رهبری ولی فقیه نظام خنثی می‌کند.

بصیرت ملت جلوی نفوذ افراد ناخالص به نظام را می‌گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلامرضا سلیمانی در نخستین یادواره 512 شهید آماد و پشتیبانی تدارکات دفاع مقدس در اصفهان اظهار داشت: آماد و پشتیبانی استان اصفهان خط مقدم گویای نقش‌آفرینی مردم در فراهم کردن مقدمات برای رزمندگان در جای دوران دفاع مقدس بود.
وی با بیان اینکه امروزه با بیداری جهان اسلام و بصیرت ملت ایران شاهد به ثمر نشستن خون شهدا و مجاهدات رزمندگان هستیم، افزود: اکنون بیداری اسلامی با الهام از کشور ایران در کشورهای منطقه در حال شکل‌گیری است.
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: این نبردها گویای رشادت‌های بی‌بدیل در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل است.
وی ادامه داد: امروزه بیداری اسلامی و بصیرتی که با رهبری رهبر معظم انقلاب در مردم به وجود آمده است، دلیلی بر استمرار و شاهد بر مجاهدت‌های یاد شهدا است.
سلیمانی به تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: ما هر روز پیوند خود را با ولایت مستحکم‌تر کرده و این سندی است که با آرمان‌های امام (ره) و تجدید بیعت با آن در راستای رشادت‌های شهدا اعلام می‌کنیم.
وی با تاکید به اینکه ما نمی‌گذاریم راه شهدا فراموش شود، ادامه داد: راه شهداها راه روشنی است که از هر جاده که نام اسلام بر آن باشد در راستای آرمان‌های امام خمینی (ره) گام برمی‌داریم.
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (ع) استان اصفهان گفت: امروز اگر کوچک‌ترین ناخالصی به نظام نفوذ کند ملت با بصیرت و شهید داده ایران با سرعت هر چه تمام‌تر این ناخالصی‌ها را همانند کهکشان با رهبری ولی فقیه آن را خنثی می‌کند.
وی به برخی فرماندهان دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: سال گذشته در مقدمه این یادواره اجتماع بزرگ رزمندگان دفاع مقدس نیروهای یگان رزمی را داشتیم که جای سپاس دارد.
به گزارش فارس، از برنامه‌های جنبی در این یادواره وجود چندین غرفه مرتبط با امور تدارکات به روش نمونه‌سازی در جنگ، تشیع نمادین شهید گمنام و خواندن نامه به پدر شهید، توسط فرزند یکی از شهدا نام برد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول