اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان؛

ستاد پیشگیری و مقابله با جرائم انتخاباتی تشکیل شد

خبرگزاری فارس: معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان گفت: ستاد پیشگیری و مقابله با جرائم انتخاباتی در همدان تشکیل شد.

ستاد پیشگیری و مقابله با جرائم انتخاباتی تشکیل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سعید گلستانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در همدان با اشاره به ایجاد ستاد پیشگیری و مقابله با جرائم انتخاباتی در همدان اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این ستاد در تمام شهرستان‌های همدان نیز تشکیل شده است.
وی گفت: بر اساس ماده 67 قانون انتخاباتی، قوه قضاییه به منظور پیشگیری از وقوع جرائم، ضمن هماهنگی با ناظران شورای نگهبان و هیئت اجرایی اقدامات لازم در محدوده قانون برای جلوگیری از جرائم انتخاباتی تشکیل شده است.
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان خاطرنشان کرد: این ستاد با بیان قوانین و مقررات و توجیه، ارشاد و تذکر از تخلفات احتمالی انتخاباتی پیشگیری می‌کند.
وی گفت: از ابتدا تا انتهای برگزاری انتخابات در قانون برای هر یک از گروه‌های درگیر در بحث انتخابات، احتمال وقوع جرائمی وجود دارد که با رصد آنها ضمن پیشگیری از وقوع آن، در مواقع مقتضی نسبت به برخورد با جرائم صورت گرفته اقدام می‌کنیم.
گلستانی در ادامه سخنانش تصریح کرد: برای تمام مراحل انتخابات، قانون موارد لازم را در نظر گرفته و در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.
وی با بیان اینکه در همین راستا جلساتی به منظور هم‌اندیشی با اصحاب رسانه در سطح استان برگزار می‌شود، ادامه داد: از آن جا که رسانه‌ها و مطبوعات ابزار انتقال اندیشه به جامعه هستند باید ضمن استفاده از نظرات آن، زمینه‌ساز ارائه اطلاعات به مردم را فراهم آورد.
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان در پایان سخنانش با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات دور  نهم مجلس شورای اسلامی بر لزوم برگزاری باشکوه آن تأکید کرد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول