اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با حضور جاسبی صورت می‏گیرد؛

برگزاری همایش ملی نقش پیشگیری از وقوع جرم در رودهن

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: نخستین همایش ملی نقش دانش و دانشگاهیان در پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‏های اجتماعی با حضور جاسبی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار می‏شود.

برگزاری همایش ملی نقش پیشگیری از وقوع جرم در رودهن
شهرام وزیری در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: همایش نقش دانش و دانشگاهیان در پیشگیری از جرم و آسیب‏های اجتماعی، 25 آبان ماه سال جاری در سالن آمفی‏تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار می‏شود.
وی افزود: این همایش با همکاری قوه قضائیه به منظور بررسی نقش دانش و دانشگاهیان در پیشگیری از جرم و آسیب‏های اجتماعی و ارائه راهکارهای راهگشا برای درمان این گونه معضلات اجتماعی برگزار می‏شود.
معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: نهادهای پژوهشی به ویژه دانشگاه‏ها همواره سعی دارند تا خود را در عرصه تحقیق، تولید علم و فناوری‏های نو پیشرو بدانند تا از این رهگذر بسترهای لازم را بهبود دائمی ببخشند و سطح کیفی و کمی تحقیقات و پژوهشی را در جوامع خودشان فراهم کنند و بتوانند نسبت به مسائل روز جامعه خود پاسخگو باشند.
وزیری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی نهادی پیشرو درعرصه پژوهش، تولید علم و فناوری‏های نو در حد معیارهای جهانی است که با تکیه بر توانمندی‏های ملی، بسترهای لازم را برای ارتقای سطح کیفی و کمی تحقیقات و پژوهش در کشور مهیا کرده است.
وی افزود: این دانشگاه با ساماندهی و هدایت فعالیت‏های پژوهشی علاوه بر رفع مشکلات کشور موجبات حضور علمی دانشگاه را در عرصه جهانی تولید علم فراهم می‏آورد.
معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: در این همایش ملی علاوه بر جاسبی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، هاشمی پیام حجت‏الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی را قرائت خواهد کرد.
وزیری گفت: در این همایش صرامی معاون فرهنگی ستاد مبازره با مواد مخدر ریاست جمهوری، حمیدی‏فر رئیس مرکز مطالعات ناجا، کارگر معاون اجتماعی ناجا، روسا و مدیران کل دانشگاه‏های شهید بهشتی، شاهد، علامه طباطبایی، امیرکبیر، امام حسین (ع)، جهاد دانشگاهی، دانشگاه علوم بهزیستی و مدیران ارشد قوه قضائیه حضور خواهند یافت.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول