اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان زنجان:

رسانه در پیشگیری از وقوع جرم نقش تاثیرگذاری دارد

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: نقش رسانه‌های جمعی به ویژه تلویزیون در پیشگیری از وقوع جرم تاثیر گذار است.

رسانه در پیشگیری از وقوع جرم نقش تاثیرگذاری دارد
 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جعفر گل‌محمدی ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان زنجان با اشاره به اینکه تلاش‌های گسترده‌ای از سوی مسئولان برای انجام سفر رئیس قوه قضائیه صورت گرفت، اظهار داشت: مردم و مسئولان استان در راستای انجام موفق این سفر نقش مهمی داشتند.
وی با تقدیر از استاندار زنجان در همکاری و همراهی برای انجام سفر آیت‌الله آملی لاریجانی به استان تصریح کرد: سفر آیت‌الله لاریجانی به استان زنجان از سفرهای موفق رئیس دستگاه قضا به استان‌ها بود.
رئیس کل دادگستری استان زنجان در ادامه با بیان اینکه همدلی و همکاری خوبی در استان برای توسعه و پیشرفت حاکم است، تصریح کرد: در این زمینه مسئولان در بخش‌های مختلف تلاش‌های خوبی را برای توسعه استان انجام می‌دهند.
وی به نقش رسانه‌ها در زمینه کمک به توسعه و پیشرفت استان اشاره کرد و گفت: همکاری رسانه‌ها نقش مهم و تاثیرگذاری در راستای پیشرفت و توسعه استان دارند.
گل محمدی با تقدیر از تلاش رسانه‌های استان در پوشش مناسب اخبار سفر رئیس دستگاه قضا به استان زنجان ادامه داد: رسانه‌ها در انعکاس اخبار سفر دو روزه آیت‌الله لاریجانی تلاش خوبی از خود به نمایش گذاشتند.
وی با اشاره به اینکه تلاش‌های گسترده‌ای از سوی رسانه‌ها برای پیشگیری از وقوع جرم صورت گرفته است، ادامه داد: هر چه ارتباط بین قوه قضائیه و اصحاب رسانه و مطبوعات تقویت شود و اخبار به موقع، مناسب، دقیق و هدفمند اطلاع‌رسانی شود، می‌تواند در بهبود شرایط زندگی در جامعه موثر و مفید فایده واقع شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول