اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرمانشاه عنوان کرد:

امر به معروف بهترین راهکار برای پیشگیری از وقوع جرم‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرمانشاه اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر را اصلی‌ترین زمینه پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد.

امر به معروف بهترین راهکار برای پیشگیری از وقوع جرم‌
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما‌ پنج‌شنبه شب ‌در آیین اختتامیه چهارمین کارگاه منطقه‌ای علمی کاربردی پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی در هتل پارسیان کرمانشاه،‌ اظهار کرد: پیشگیری از وقوع جرم در جوهره و فطرت انسان‌ها قرار دارد و موضوع جدیدی نیست.
امام جمعه کرمانشاه اضافه کرد: از زمان خلقت آدم،‌ همواره مسئله پیشگیری یکی از بحث‌های مهم بوده و کارهای زیادی برای اجرای آن صورت گرفته است.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه‌ تمام آیات قرآن کریم و روایات و احکام اسلامی را پیرامون موضوع پیشگیری دانست و افزود: قصه‌های قرآن کریم مثل داستان حضرت یوسف و زلیخا، همگی برای یادآوری مساله پیشگیری از وقوع آسیب اجتماعی و جرم، نازل شده است.
وی ادامه داد: خداوند سبحان در قرآن کریم گاهی با زبان فقه، گاهی با زبان تاریخ و گاهی با زبان تذکر، پیشگیری را به انسان‌ها خاطرنشان می‌کند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه عنوان کرد: اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر از زمینه‌های بارز پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی است.
علما با اشاره به اینکه زمان آسیب‌شناسی گذشته و تمام آسیب‌های جامعه را شناخته‌ایم، گفت: امروز باید در صدد معالجه جامعه از جرائم و آسیب‌ها و نیز در فکر پیشگیری از وقوع این جرائم باشیم.
امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: امروز زمینه برای کار همه فراهم است و اهمال و کم‌کاری از هیچ مسئولی پذیرفته نیست.
شایان ذکر است، چهارمین کارگاه منطقه‌ای علمی کاربردی پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی شب گذشته با حضور امام جمعه کرمانشاه، استاندار کرمانشاه، ‌معاون حفاظت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، روسای دادگستری‌های استان‌های کرمانشاه، ایلام، همدان و کردستان و جمعی از مسئولان استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی در هتل پارسیان شهر کرمانشاه به کار خود پایان داد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول