اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دادگستری خوزستان تاکید کرد:

پیشگیری از وقوع جرم با استفاده از ظرفیت‌های مردمی

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خوزستان گفت: آنچه بیش از هر امر دیگری باید مدنظر قرار گیرد، پیشگیری از وقوع جرم با استفاده از ظرفیت‌های مردمی است.

پیشگیری از وقوع جرم با استفاده از ظرفیت‌های مردمی
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان خوزستان، حجت‌الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی در دیدار با مسئولان هسته‌های مردمی ستاد پیشگیری و حفاظت اجتماعی دادگستری شهرستان دشت آزادگان، اظهار داشت: اکنون که قوه قضائیه برای عمل به رسالت ذاتی خود با تمام قوا وارد میدان پیشگیری از وقوع جرم شده است، می‌طلبد که سایر مسئولان اجرایی و تمام فرهیختگان جامعه به کمک قوه قضائیه بشتابند تا جامعه اسلامی ایران که الگوی جوامع اسلامی است بتواند تجارب خود را به سایر ملل مسلمان ارائه نماید.
وی ادامه داد: ورود سالانه بیش از ۱۰ میلیون پرونده به دادگستری‌های کشور، امر پیشگیری را به وظیفه‌ای واجب و غیرقابل انکار مبدل کرده و باید با تمام قدرت و امکانات و استفاده از همه ابزار‌ها، در این مسیر قدم برداشت.
بهبهانی افزود: مردم با گسترش فرهنگ غنی امر به معروف و نهی از منکر و گسترش فرهنگ ملی صلح و سازش و ارتقای سطح دانش حقوقی خود، می‌توانند در راستای پیشگیری از وقوع جرم قدم بردارند و آلودگی‌ها را برطرف نمایند.
وی با تشکر از مسئولان قضایی این شهرستان، وجود بیش از یکصد هسته مردمی را نشان از عزم والای مردم ولایتمدار آن در جهت اصلاح جامعه و گسترش فرهنگ دینی امر به معروف و نهی از منکر دانست و اظهار داشت: عشایر غیور این منطقه، ظرفیت بسیار عظیمی برای نظام اسلامی است که در میدان‌های مختلف، ارادت قلبی خود را به مقام عظمای ولایت ابراز داشته‌اند.
همچنین در این جلسه رئیس دادگستری شهرستان دشت آزادگان طی سخنانی ستاد پیشگیری و حفاظت اجتماعی این شهرستان را الگویی مناسب برای سایر ستاد‌ها معرفی کرد.
حمید عساکره گفت: ستاد این شهرستان، یکی از بهترین و مناسب‌ترین ستادهای استان خوزستان است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول