اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دماوند در مجلس:

بودجه سال 91 به موقع به مجلس برسد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، بر لزوم ارسال به موقع بودجه سال 91 به مجلس تاکید کرد.

بودجه سال 91 به موقع به مجلس برسد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، شاهرخ رامین پیش از ظهر امروز در نشستی با مسئولان شهرستان دماوند اظهار کرد: متاسفانه بودجه گذشته اواخر سال به دست مجلس رسید.
وی ادامه داد: علاوه بر ارسال دیرهنگام بودجه 90 از سوی دولت، مجلس نیز می‏توانست امور رسیدگی به این امر را زودتر انجام دهد، اما این مهم محقق نشد.
رامین افزود: مجموعه این اتفاقات اسباب ابلاغ دیرهنگام بودجه سال گذشته به نهادهای اجرایی را فراهم آورد.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از این رو دشواری‏هایی از جانب ابلاغ دیرهنگام بودجه متوجه نهادهای خدماتی دولت شد.
وی با ابراز امیدواری از ابلاغ سریع بودجه سال 91 خاطرنشان کرد: امیدوارم دولت با تلاشی مضاعف بودجه سال 91 را در زمان مناسب به مجلس ابلاغ کند تا مشکلات پیشین در این زمینه گریبان‏گیر شوراهای اداری نقاط مختلف کشور نشود.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن انتخابات تصریح کرد: مردم ایران در سه دهه گذشته به طور متوسط هر سال در انتخاباتی تعیین‏کننده شرکت کرده‏اند.
رامین اضافه کرد: امیدواریم که انتخابات امسال هم با حضور پرشور مردم همراه باشد تا توطئه‏های دشمنان نظام خنثی شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول