اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار نور:

مدیران به تعهد دولت در ایجاد اشتغال پایبند باشند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار نور گفت: تحقق ایجاد شغل تعهد شده توسط دولت به عزم جدی مدیران دستگاه‌ها نیازمند است.

مدیران به تعهد دولت در ایجاد اشتغال پایبند باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، احمد محمدی صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان بیکاری را دغدغه بیشتر خانواده‌ها ذکر کرد و بیان داشت: این موضوع به نوعی گریبانگیر همه خانواده‌هاست.
وی با اشاره به تعهد دولت در ایجاد شغل و تعیین سهمیه هر استان و شهرستان و مشخص شدن سهم هر دستگاه اظهار داشت: برای تحقق این تعهدات علاوه بر همکاری و تعامل عمومی، عزم جدی مدیران ضروری است.
معاون فرماندار نور جذب سرمایه‌گذار را موجب ایجاد اشتغال دانست و افزود: تعامل عمومی و مساعدت و حمایت از سرمایه‌گذاری برای جذب سرمایه‌گذار برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری ضروری است.
محمدی خاطرنشان کرد: اشتغال به ظاهر بیکاری را برطرف می‌کند اما در کنار اشتغال شاهد افزایش ازدواج‌ها، کاهش طلاق، کاهش اعتیاد و بسیاری از بزه‌های احتمالی خواهد شد و بسیاری از نگرانی‌های مردم نیز برطرف می‌شود.
وی بار دیگر با تاکید به مسئولان در ایجاد اشتغال اظهار داشت: مسئولان در این رابطه وظیفه قانونی دارند ولی باید جدای از این وظیفه قانونی بحث اشتغال را جدی بگیرند و در پی برطرف کردن دغدغه مردم باشند.
 
* قدرت ایران در جنگ الکترونیک
معاون فرماندار نور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سرنگونی هواپیمای جاسوسی آمریکا بیان کرد: سرنگونی این هواپیما نمایش قدرت ایران در جنگ الکترونیک است که توانست این هواپیما را که بر اساس برخی اطلاعات طوری طراحی شده بود که به محض شناسایی و سرنگونی در هوا منفجر شود را به زمین نشاند و در اختیار خود قرار دهد.
محمدی درخواست بازگشت هواپیما از سوی آمریکا را نشانه عجز این دولت در برابر توان و قدرت علمی و الکترونیکی ایران ذکر کرد و گفت: بالاخره آمریکا و شخص اوباما به تعلق این هواپیما به خود اعتراف و برای دور زدن افکار عمومی جهان تقاضای بازگشت این هواپیما را دارد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول