اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا سال آینده محقق می‎شود؛

آماده‎سازی زیربنای بزرگ‌ترین تفرجگاه گردشگری کشور در گرگان

خبرگزاری فارس: شهردار گرگان از آماده‎سازی زیربنای بزرگ‌ترین تفرجگاه کشور به مساحت 300 تا 350 هکتار با همکاری اداره کل میراث فرهنگی گلستان در هزارپیچ گرگان خبر داد.

آماده‎سازی زیربنای بزرگ‌ترین تفرجگاه گردشگری کشور در گرگان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابراهیم کریمی در جمع کارشناسان عمرانی دستگاه‎های اجرایی شهرستان گرگان اظهار ‎‎داشت: رایزنی‎هایی با دو شرکت بسیار خوب برای سرمایه‎گذاری شهر‎بازی بزرگ در گرگان صورت گرفته که اگر ظرف سه تا چهار ماه آینده تعیین تکلیف شود، زمینه سرمایه‎گذاری آن فراهم خواهد شد.
وی تصریح کرد: هزینه‎های 3 میلیاردی، 4 میلیاردی و 10 میلیاردی برای سرمایه‎گذاری پیشنهاد داده شده که امیدوارم با همکاری شورای شهر بتوانیم تا پایان سال و نهایتا در سه ماهه ابتدای سال آینده تعیین تکلیف سرمایه‌گذار مشخص شود.
شهردار گرگان در خصوص وضعیت جایگاه‎های سی‎ان‎جی خاطرنشان کرد: شهر گرگان در حال حاضر هفت جایگاه سی‎ان‎جی دارد که پنج جایگاه مربوط به شهرداری و دو جایگاه دیگر نیز در اختیار بخش خصوصی است که دو جایگاه از دستگاه‎های نامناسبی برخوردار بودند لذا یک جایگاه جدید در خیابان کاشانی در دست ساخت است که 75 درصد رشد فیزیکی دارد.
کریمی در خصوص افت بسکتبال گرگان اذعان داشت: امسال با توجه به اینکه بازیکنان تیم، قوی‎تر شدند اما متاسفانه نتایج به هیچ‎وجه مطلوب نبود گرچه برخورد انضباطی با بازیکنان و کادر صورت گرفته است.
وی بیان داشت: امسال حق‎الزحمه بازیکنان قبل از بازی‌ها داده شد و در قرارداد ذکر شد اگر بازی خوبی از بازیکنان شاهد باشیم 20 درصد پاداش داده خواهد شد و در صورت ضعف تیم، متحمل 20 درصد جریمه خواهند شد.
شهردار گرگان گفت: بنا داریم در سال آینده از ظرفیت جوانان گرگانی با عنوان بسکتبال نوین استفاده کنیم و در کنار آنها دو بازیکن خارجی قرار دهیم که اگر قرار است ببازیم با همین بچه‎های گرگانی این اتفاق بیفتد.
کریمی با بیان اینکه توجیهی برای شکست تیم بسکتبال وجود ندارد، یادآور شد: جلسات متعددی با کادر و بازیکنان تیم گذاشته شد که نهایتا به شرمنده‎ایم خاتمه یافت و این باخت‎ها اصلا قابل قبول نیست.  
وی افزود: به لحاظ اسپانسر تقویت نشده‎ایم و دیناری برای ادامه کار وجود ندارد که یکی از دغدغه‎های ماست، تیم بانوان هم نتوانست نتیجه خوبی از مسابقات کسب کند که امیدواریم با آسیب‎شناسی مشکلات به وضعیت مطلوبی برسیم.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول