اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد بابلسر و فریدونکنار:

نمایشگاه عکس عاشورایی کشور در بابلسر دایر شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد بابلسر و فریدونکنار گفت: نمایشگاه عکس عاشورایی حاصل اثر دو هنرمند برگزیده کشور در سالن فرهنگ و ارشاد بابلسر دایر شد.

نمایشگاه عکس عاشورایی کشور در بابلسر دایر شد
 فرهاد باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد بابلسر و فریدونکنار از سال 90 تولید تئاتر خود را در زمینه گسترده شروع و در هشت ماه اخیر هفت نمایش به مدت 90 شب در سالن اداره ارشاد بابلسر به نمایش گذاشته است که این اتفاق در تاریخ تئاتر بابلسر بی‌سابقه است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر گروه‌های تئاتر زیادی در شهرستان بابلسر در حال تمرین برای آمادگی در جشنواره تئاتر و اجرای عمومی هستند.
باقری بیان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی تئاتر و تولید تئاترهای مختلف در بابلسر آینده خوبی را برای تئاتر این شهرستان رقم زده است.
وی از برگزاری نمایشگاه عکس عاشورایی در شهرستان بابلسر خبر داد و افزود: نمایشگاه عکس اثر دو هنرمند برگزیده کشور با موضوع عاشورا از اواخر آذر ماه تا اول دی در سالن ارشاد بابلسر برگزار می‌شود.
باقری تصریح کرد: در این نمایشگاه عکس‌هایی از عاشورا که در آیین‌های مختلف کشور برگزار می‌شود به نمایش گذاشته شد.
وی اعلام کرد: علاقمندان می‌توانند هر روز از ساعت 10 صبح تا شش عصر از این نمایشگاه بازدید کنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد بابلسر و فریدونکنار همایش شورای فرهنگ عمومی، کارگاه آموزش داستان‌نویسی، همایش بزرگ خانواده ارشاد، همایش مبانی توسعه فرهنگی، همایش داستان با رویکرد ریشه‌های پست مدرنیسم در قرآن کریم، گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در دهه کرامت، کارگاه آموزشی شعر در مراسم عصری با شعر، همایش موسیقی بومی محلی مازندرانی، اجرای نمایش دفاع مقدس، نشست صمیمی هنرمندان فیلم‌ساز، اجرای پنجمین نمایش فیلم کوتاه، اجرای نمایش کودک و جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) را از جمله عملکرد فرهنگ و ارشاد بابلسر و فریدونکنار برشمرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول