اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فروزنده:

سازش با آمریکا در مرام هیچ ایرانی عاشورایی نیست

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس جمهور گفت: سازش با آمریکا در مرام هیچ ایرانی عاشورایی پیرو مکتب امام حسین (ع) نیست.

سازش با آمریکا در مرام هیچ ایرانی عاشورایی نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، لطف‌الله فروزنده در جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: رویکرد عدالت‌محور دولت‌های نهم و دهم با اجرای سفرهای استانی به روند خدمت‌رسانی و انجام پروژه‌ها در مناطق محروم سرعت بخشیده و رشد و شکوفایی آنها را به همراه داشته است.
وی به اجرایی نشدن 10 درصد از پروژه‌های سفرهای ریاست جمهوری در استان اشاره کرد و افزود: نبود اعتبار لازم و دست به دست دادن چندین عامل سبب شده که 10 درصد پروژه‌های این شهرستان و استان انجام نشود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس جمهور گفت: در دور چهارم سفرهای ریاست جمهوری باید اعتبار لازم برای انجام و به پایان رساندن پروژه‌های قبلی مد نظر باشد و از دادن پیشنهاد پروژه جدید مگر در موارد استثناء خودداری شود.
فروزنده در ادامه به اقدام جسورانه نیروهای مخلص و متعهد ایران اسلامی در مهار پهپاد آمریکایی اشاره کرد و گفت: نظام استکباری غرب از آغازین روزهای انقلاب که قریب به 32 سال است، تنها هدف خود را نابودی ایران و سلطه بر این مرزو بوم قرار داده است.
وی خطاب به کسانی که کنار آمدن با ایادی استکباری را پیشنهاد می‌کنند یادآور شد: سازش با استکبار در مرام ایرانی که با مکتب امام حسین خو گرفته، وجود ندارد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس جمهور افزود: 32 سال است که ما به پشتوانه و اتکا به خداوند متعال در خط رهبری و ولایت حرکت کرده‌ایم و توانسته‌ایم جهان را در بهت و حیرت قرار داده و امروز به یکی از قدرت‌های اول منطقه تبدیل شویم و دست استکبار را از این سرزمین کوتاه کنیم.
فروزنده بیداری اسلامی را حاصل توجه مسلمانان به درس‌های عاشورا و انقلاب ایران اسلامی خواند و گفت: امروز منفورترین کشور دنیا در میان کشورها و ممالک اسلامی و غیر اسلامی آمریکاست.
وی یادآور شد: دولت عدالت‌محور احمدی‌نژاد به دنبال گفتمان انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) بوده و تا زمانی که شأن و جایگاه انقلاب اسلامی را به جهانیان ثابت نکند از حرکت و تکاپو نمی‌ایستد.
این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: توسعه عدالت‌محور همراه با پرورش استعدادهای درخشان هدف اصلی دولت آقای احمدی‌نژاد و مجموعه دولت است.
فروزنده با اشاره به اینکه استعدادهای فراوانی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، افزود: هم از لحاظ منابع طبیعی و هم از لحاظ منابع انسانی دانا و آگاه این استان بی‌نیاز بوده ولی همه چشم‌ها به دولت است تا آنها را به هم ارتباط دهد.
وی ادامه داد: این تفکر غلطی است که همه چیز را دولت انجام دهد ما باید زمینه مشارکت و همراهی مردم را با استعدادسنجی و بسترسازی لازم برای اشتغال پایدار آماده کنیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس جمهور با اشاره به گسترش فن‌آوری در سطح کشور افزود: امروز با گسترش فن‌آوری این امکان در کشور به طور گسترده فراهم شده تا به سمتی برویم که با کاهش فرآیندهای کاری در ادارات رضایتمندی مردم را افزایش دهیم.
وی پیشخوان‌های خدمات دولت را یادآور شد و گفت: افزایش پیشخوان‌های شهری در کاهش فرایندهای کاری مؤثر بوده و اشتغال‌زایی را چند برابر می‌کند.
این مسئول در ادامه توانمندسازی نیروی انسانی را متذکر شد و افزود: همه ادارات باید نیروهای دیپلمه و بالاتر خود را با استفاده از دوره‌های تخصصی هم از لحاظ دینی و اداری و علمی تقویت و کارها را اصولی‌تر از گذشته به پیش برند.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول