اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جامعه اسلامی مهندسین:

دغدغه اسلام و انقلابی را داریم که با نبض رهبری می‌تپد

خبرگزاری فارس: عضو جامعه اسلامی مهندسین ‌و مدیرمسئول هفته نام جام اصفهان با اشاره به شانزدهمین سالگرد انتشار هفته‌نامه جام اصفهان، گفت: دغدغه اسلام و انقلابی را داریم که با نبض رهبری می‌تپد.

دغدغه اسلام و انقلابی را داریم که با نبض رهبری می‌تپد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رسول حامدیان ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شانزدهمین سال انتشار هفته‌نامه جام اصفهان که با انتشار هفتصدمین شماره آن هم‌زمان شده است، اظهار داشت: انتشار روزنامه‌، هفته‌نامه یا هر نشریه‌ای که منتسب به ولایت باشد بسیار دشوار است که این مسیر طولانی 16 ساله از سوی هفته نامه جام تنها با لطف الهی و هم‌فکری همکاران در این نشریه طی شده است.
وی ادامه داد: افرادی که در حوزه رسانه با هدف فراهم کردن زیرساخت‌های فرهنگی تلاش کنند بسیار کم وجود دارد اما این نگاه از سوی رسانه جام از همان ابتدا شکل گرفت و تاکنون نیز ادامه دارد.
مدیرمسئول هفته نامه جام اصفهان در ادامه به مشکلات بر سر راه هفته‌نامه هم در زمان حاکمیت و هم در زمان ایفای وظیفه به عنوان یک شهروند اشاره کرد و گفت: نخستین ویژ‌گی کار فرهنگی این است که اصحاب رسانه بپذیرند چنین اقداماتی دیربازده است و نتیجه آن نیز در عین محسوس نیست.
 
*‌ جام به بلوغ خود رسیده است
وی با بیان اینکه با این وجود اهالی رسانه ایمان داشته باشند که اقدامات آنها از نوع زیرساختی است، تصریح کرد: تأثیرگذاری در حرکت مستمر به سوی هدف و دوری از اقدامات مقطعی و شعاری از دیگر مؤلفه‌هایی است که باید مجریان کارهای فرهنگی به عنوان یکی دیگر از ویژ‌گی‌های این کار به آن اعتقاد داشته باشند.
حامدیان از دیگر الزامات اقدامات فرهنگی را اعتماد به خداوند برشمرد و افزود: در صورت اتکا بر خداوند کارها نیز خالصانه پیش رفته و سبب رشد و برکت می‌شود.
وی با بیان اینکه به هر میزان که نیت‌ها خالصانه باشد خداوند نیز رشد آن را تضمین کرده است، گفت: دیگر ویژ‌گی‌ای که اهالی رسانه در کار خود باید به آن دقت ویژه نشان دهند انجام نقد منصفانه ولو در مورد دشمن است.
عضو جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: هفته نامه جام اصفهان به 16 سالگی خود که در واقع به نوعی زمان بلوغ آن نیز به شمار می‌رود رسیده است و به واسطه همین رشد تکالیف جدیدی نیز برای آن فراهم می‌شود.
وی با اشاره به اینکه تحلیل‌ها از این پس افزایش یافته و خطاها کمتر می‌شود، تصریح کرد: بنیه ایجاد شده در این سال‌ها می‌تواند تضمین‌کننده تحمل بار مسئولیت‌های بیشتر هفته نامه باشد.
 
*‌ دغدغه اسلام و انقلابی را داریم که با نبض رهبری می‌تپد
حامدیان بیان داشت: نخستین دغدغه هفته نامه جام اصفهان اطاعت از ارزش‌‌ها و فرامین رهبر معظم انقلاب بوده است و آنچه ما را در این صحنه وارد کرده است احساس نیاز برای بیان این ارزش‌ها بود.
وی با اشاره به اینکه آرمان هفته‌نامه جام همچنان اسلام و انقلاب است، افزود: ما دغدغه‌دار اسلام و انقلابی هستیم که نبض آن با رهبری می‌تپد.
عضو جامعه اسلامی مهندسین در ادامه به تقویت نظام و تبع آن تقویت دولت به عنوان خط مشی هفته نامه اشاره کرد و افزود: این هفته نامه چه در هشت سال دوران اصلاحات و چه در دوره شش ساله دولت اصول‌گرا خط مشی‌های خود را حفظ کرده است.
وی با بیان اینکه حتی دولت اصلاحات را به دلیل رقابت با خود و عدم مقبولیت آنها در آن دوران تخریب نکردیم، تصریح کرد: تنها دلیل این اقدام ما حمایت رهبری از دولت‌ها در تمامی دوران‌ها بوده است و ما هم در دولت اصول‌گرای کنونی بر اساس وظیفه ذاتی خود خطاهای استراتژیک دولت را منصفانه گوشزد می‌کنیم.
 
*‌ نقد دولت اصول‌گرا با ورود جریان انحرافی، اولویت نخست جام نیست
حامدیان اظهار داشت: هفته‌نامه در دوران انتخابات ریاست جمهوری و فتنه 88 پشت سر شخص ولی فقیه با هوشیاری به کار خود ادامه داد و در دوران انتخابات مجلس نهم نیز سعی در پرهیز از افراط و تفریط‌ها را پیش می‌گیریم.
وی ادامه داد: جریان انحرافی به اعتبار دولت خدشه وارد کرد و برخی از خدمات ارزشمند دولت اصول‌گرا را تضعیف کرد و بر همین اساس تبیین این اقدامات را وظیفه خود می‌دانستیم اما آنها را در اولویت خود قرار ندادیم.
مدیر مسئول هفته نامه جام تصریح کرد: در شرایطی که فشارها برای تحریم بانک مرکزی به ایران وارد می‌شود باید با خلاقیت مردم و عملکرد ما در حمایت از رهبری این اقدام را به نعمتی برای ایران و مایه وحدت در بین مردم قرار دهیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول