اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

یکی از هنرهای بزرگ رهبری تبدیل چالش‌ها به فرصت‌ است

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: یکی از هنرهای بزرگ رهبر انقلاب تبدیل چالش‌ها به فرصت‌ها است.

یکی از هنرهای بزرگ رهبری تبدیل چالش‌ها به فرصت‌ است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب‌الله دهمرده شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای اداری استان لرستان در خرم‌آباد گفت: در جریان فتنه سال 88، بدخواهان داخلی و خارجی نظام سعی داشتند با ترفند و توطئه، اهداف شوم خود را عملی کنند که رهبر معظم انقلاب اسلامی با درایتی مثال‌زدنی ضمن هدایت مردم و افکار عمومی، زمینه یاس و شرمندگی استکبار جهانی و فریب‌خوردگان داخلی را فراهم کردند.
وی در ادامه افزود: حماسه 9دی با مدیریت فتنه پس از انتخابات، توسط رهبر معظم انقلاب خلق شد.
دهمرده تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فتنه پس از انتخابات را چنان به زیبایی مدیریت کردند که فرصت بزرگی همچون حماسه 9 دی خلق شد و این حماسه هزاران کیلومتر دشمنان را از این نظام الهی به عقب راند.
استاندار لرستان با اشاره به حضور همیشگی و حداکثری مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب و انتخابات، گفت: تبدیل تهدیدها به فرصت همچون قائله فتنه سال 88 که منجر به حضور حماسی مردم در حرکت باشکوه 9 دی شد، بار دیگر ظرفیت‌ها و ارزش‌های وجودی رهبر معظم انقلاب اسلامی در مدیریت جامعه اسلامی را به خوبی نمایان کرد.
دهمرده تصریح کرد: مستکبران عالم با همکاری عده‌ای از اجیرشدگان داخلی در دست‌یابی کشورمان به انرژی هسته‌ای اخلال ایجاد کردند، ایران را متهم به نقض حقوق بشر کردند و اتهام ساختگی و خیمه‌شب بازی ترور سفیر عربستان را به ایران نسبت دادند، تا بتوانند اجماعی علیه این نظام الهی شکل دهند تا مانع پیشرفت این نظام شوند، اما تمام این چالش‌ها با تدبیر مقام عظمای ولایت به فرصت تبدیل شدند.
 استاندار لرستان گفت: ما در تقویم حماسه 9 دی را نداشتیم اما این حماسه با حضور با بصیرت مردم در صحنه و ظرفیت بالای رهبر معظم انقلاب رقم خورد و اگر این حماسه نبود جایگاه معظم له برملا نمی‌شد.
وی یادآورشد: در جریان برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اطمینان می‌دهیم، که بر اساس قانون و سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، اجازه کوچک‌ترین دخالت و یا تعرض به رای و نظر مردم و تضییع حقوق افراد را به احدی نمی‌دهیم.
 استاندار لرستان گفت: انتخابات یک فرصت و ظرفیت برای بروز توانمندی‌ها و قابلیت‌های نظام محسوب می‌شود و بر همین اساس ستاد انتخابات استان لرستان با استفاده از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود و در یک فضای وحدت و همدلی تلاش می‌کند باشکوهترین انتخابات را با مشارکت حداکثری مردم در سطح استان برگزار کند.
وی تصریح کرد: امروز دشمن دیگر دریافته که هر حرکتی که بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام دهد در سایه رهبری‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری و درایت مسئولان نظام و بصیرت ملت، محکوم به شکست است و به فرصتی برای پیشرفت کشور تبدیل می‌شود.
دهمرده گفت: در همین ارتباط به افرادی که قصد دارند، شکست احتمالی خود در انتخابات پیش رو را با فضاسازی سیاسی توجیه کرده و ایجاد ناامنی کنند، اعلام می‌کنیم انتخابات را بر اساس یک برنامه علمی و کارشناسی به پیش خواهیم برد و اجازه هیچ حرکت ناصحیح و غیرقانونی را به افراد نمی‌دهیم.
 استاندار لرستان با بیان اینکه فضای تعامل و همدلی برای برگزاری انتخابات در استان شکل گرفته است و بیان داشت: گزارش‌هایی که دریافت می‌کنیم گزارش‌های منطقی و امیدوار کننده‌ای هستند.
وی با بیان اینکه تاکنون جلسات متعددی با هیئت‌های اجرایی و نظارت در زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در استان برگزار شده، اظهار داشت: مهم‌ترین اصل در برگزاری انتخابات سالم، ایجاد فضای آرام و منطقی برای برگزاری انتخابات باشکوه و همچنین فراهم کردن بستر مناسب برای انتخاب درست و اصلح مردم است.
دهمرده با تاکید بر پرهیز از سیاه نمایی و یا جنجال آفرینی‌های سیاسی تبلیغاتی، تصریح کرد: در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دشمنان خارجی با همکاری گروهی فریب خورده داخلی قصد داشتند فرصتی برای سو استفاده خود از این فضا فراهم کنند، که این اقدام آنها در سایه تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب و مسئولان نظام، منجر به خلق حماسه جاودان 9 دی ماه شد.
استاندار لرستان همچنین با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم لرستان در آیین‌های عزاداری سرور و سالار شهیدان، گفت: ولایتمداری، شجاعت و در صحنه بودن یکی از ویژگی‌های بارز مردم لرستان است به نحوی که مردم این دیار همواره و در تمام صحنه‌های دفاع از ارزش‌ها دارای رکورد و حد نصاب هستند.
دهمرده افزود: خلق حماسه باشکوه عزاداری امام حسین (ع) از سوی مردم متدین لرستان مایه مباهات و افتخار است و این امر مسئولیت ما در خدمتگزاری به این مردم را چند برابر می‌کند.
استاندار لرستان گفت: بودجه سال 91 لرستان در مراحل نهایی تدوین است و ضرورت دارد، که مدیران دستگاه‌های اجرایی بر اساس شاخص‌های سال 90 نسبت به تدوین بودجه سال 91 اقدام نمایند تا بتوانیم استان را در جایگاهی که شایسته آن است برسانیم.
 وی اظهار داشت: تعدادی از مدیران برای اخذ ماده 215 به خوبی ورود پیدا کرده‌اند ولی تعدادی به خوبی ورود پیدا نکرده‌اند.
همچنین در این جلسه مسعود بهرام‌نژاد مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز لرستان به نمایندگی از طرف روابط عمومی‌های استان ضمن بیان خواسته‌های روابط عمومی‌ها بر ضرورت حمایت مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از روابط عمومی‌ها تاکید کرد.
انتهای پیام/ص10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول