اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر بهداشت:

جهاد علمی فرمان‌رهبری و اطاعت از آن واجب است

خبرگزاری فارس: معاون تحقیقات و فن‌آوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: جهاد علمی فرمانی است که توسط رهبری صادر شده است و اطاعت از این فرمان بر همگان واجب است.

جهاد علمی فرمان‌رهبری و اطاعت از آن واجب است
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مصطفی قانعی ظهر امروز در همایش معاونان تحقیقات و فن‌آوری و مدیران پژوهشی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور اظهار داشت: امروز دو فرمان صادر شد؛ یکی جهاد علمی و دیگری جهاد اقتصادی، وقتی فرمان جهاد صادر شد باید با بی‌معطلی از این وضعیت و رکود خارج شویم؛ چندین‌بار مقام معظم رهبری در زمینه‌های مختلف این را تذکر داده‌اند.
وی افزود: روزی که فرمان جهاد از سوی امام(ره) صادر شد، مردم ما با بضاعت و بی تجهیزات به جهاد رفتند. با این فرمان همین بسیجیان کشور را حفظ کرده‌اند و اگر استکبار به سمت کشوری هجمه برد، ایران باید پناهگاه آن باشد.
قانعی خاطرنشان کرد: در زمان جهاد باید از همه بضاعت خود برای پیروزی در میدان استفاده کرد و در این باره هیچ کوتاهی پذیرفته نیست.
معاون تحقیقات و فن‌آوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امروز سلطه، سلطه علمی است، بنابراین برای مقابله با این سلطه باید عالم شویم و راه دیگری ندارید.
قانعی اظهار داشت: در مسیر جهاد همیشه یک دشمن پیدا می‌شود که می‌خواهد یک تحریم فلج‌کننده را تحمیل کند؛ بنابراین باید با جهاد اقتصادی با این دشمن مقابله کرد و لازم است با ایمان، عشق و اعتقاد به آیات قرآن و فرامین ولایت پیش رفت.
معاون تحقیقات و فن‌آوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اقتصاد دانش‌بنیان باید در کشور شکل بگیرد؛ به طوری که نه تنها کشور بلکه کشورهای دیگر را هم تحت پوشش قرار دهد و این اقتصاد جز از مسیر علم حاصل نمی‌شود.
 قانعی افزود: سامانه علم و فن‌آوری وزارت بهداشت قرار است از ماه آینده اجرایی و سال آینده نهادینه شود؛ از این پس ارزش‌یابی دانشگاه‌ها به‌روز می‌شود و دیگر رتبه‌بندی در آخر سال نخواهیم داشت. همچنین قرار است مجلات ما آخر سال رتبه‌بندی نشوند؛ بلکه در هر لحظه امکان مشاهده این مجلات فراهم شود.
 قانعی گفت: روند پژوهش محور در این سامانه هم به همین صورت خواهد بود، تحقیقات و پایان‌نامه‌ها در سامانه علم و فن‌آوری به صورت آنلاین مشاهده خواهد شد.
 وی افزود: بر این اساس امتیاز ارزش‌یابی سال بعد را فقط بر اساس داده‌های آنلاین قبول می‌کنیم و قرار نیست اقدامی به صورت دستی انجام شود.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول