اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه:

به 95 درصد نامه‌های سفر رهبری پاسخ داده شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه از پاسخگویی این اداره کل به بیش از 95 درصد نامه‌های ارسالی مردم در جریان سفر اخیر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه خبر داد.

به 95 درصد نامه‌های سفر رهبری پاسخ داده شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهمن خسروانی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در بحث حمل و نقل مسافر در پایانه‌های استان کرمانشاه ماهانه یک میلیون مسافر جابجا می‌شوند.
وی تصریح کرد: ساختار نعل اسبی ترمینال شهید کاویانی کرمانشاه دلیل به وجود آمدن پدیده دلالی در داخل این ترمینال است.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه با بیان اینکه پس از هدفمندسازی یارانه‌ها با توجه به دستور‌العمل‌ها در بخش حمل و نقل مسافر با افزایش قیمت روبرو بودیم، افزود: با اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها اکیپ‌های گشت این اداره کل، کار نظارت بر حمل و نقل کالا و مسافر را عهده‌دار شدند تا بر اجرای دقیق این قانون نظارت داشته باشند.
خسروانی متوسط عمر ناوگان حمل و نقل عمومی باری استان کرمانشاه را 4/16 سال عنوان کرد و گفت:در این ناوگان 12هزار و 557 دستگاه وسیله حمل و نقل عمومی مشغول به کار است.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه متوسط عمر ناوگان اتوبوسرانی را 2/9 سال و تعداد دستگاه‌های آن را 300 دستگاه برشمرد.
وی طول عمر ناوگان مینی‌بوس‌رانی در کرمانشاه را 8/25 سال اعلام کرد و گفت: عمر ناوگان سواری استان کرمانشاه 7/5 سال است.
وی تصریح کرد: جمع‌آوری 22 تابلو غیرمجاز و نصب 15 تابلو تبلیغاتی و اختصاصی در حاشیه راه‌های استان کرمانشاه، آموزش 7هزار و 94 نفر از شاغلان بخش حمل و نقل جاده‌ای استان، به روز رسانی اطلس راه‌های استان کرمانشاه، افتتاح آموزش بدو خدمت رانندگان بخش حمل و نقل  کالا از جمله اقدامات اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ای استان کرمانشاه در سال 90 است.
خسروانی اجرای درگاه ملی بار و صدور بارنامه، ساماندهی حمل و نقل روستایی، تسریع در عملیات ساخت و ساز پایانه مرزی پرویزخان و برگزاری جلسات کمیته ایمنی راه را از جمله برنامه‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه تا پایان سال جاری عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون از بین نامه‌هایی که در جریان سفر اخیر رهبر فرزانه انقلاب به استان کرمانشاه به ایشان ارسال شده بود، بک هزار و 700 نامه به اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه ارجاع داده شده و به 95 درصد آن پاسخ داده شده است.
خسروانی ادامه داد: موضوع بیشتر این نامه‌ها تسهیلات برای خرید خودرو و درخواست دارندگان خودرو برای ساماندهی ناوگان حمل و نقل استان کرمانشاه است. 
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول