اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس:

مدیران باید تعریف درستی از گردشگری داشته باشند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران شهرستان نمونه گردشگری باید تعریف درست و قابل لمسی از گردشگری داشته باشد.

مدیران باید تعریف درستی از گردشگری داشته باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، ابوالفتح نیکنام پنج‌شنبه شب در مراسم معارفه شهردار رامسر اظهار داشت: نصرت‌الله‌ کوزه‌گر نخستین شهردار بومی این شهرستان محسوب می‌شود و همین شاخصه علاوه بر وظایف ذاتی یک  شهردار، مسئولیت وی را دو چندان می‌کند.
وی اظهار داشت: شهردار باید عامل تغییر باشد  زیرا جمع حاضر به نمایندگی از مردم رامسر خواهان ایجاد تغییرات مثبت در سطح شهر هستند و البته این تغییرات باید در خور و شان شهرستان زیبای رامسر باشد.
فرماندار رامسر نیز با اعلام اینکه با معارفه شهردار رامسر انتظار چند ماهه در این بخش به پایان رسیده است، تصریح کرد: جایگاه و مرتبه شهرستان رامسر بالا بوده و  باید به طور ویژه در این بخش کار شود.
محمدصالح رضاخانی با اشاره به همیاری مردم در بخش مشارکت‌های مردمی بیان داشت: نگاه ویژه دولت به این شهرستان وظیفه ما را در قبال مدیریت بسیار سنگین کرده است.
فرماندار رامسر با اعلام اینکه در برخی مواقع مردم شهرستان با مدیران همکاری نمی‌کنند و این نقیصه متوجه مسئولان است، گفت: باید عیب کار را در خودمان جست‌وجو کنیم.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول