اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران:

ایران در ربات‌های نمایشی جهان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران و سرداور لیگ ربات‌های نمایشی المپیاد رباتیک پیام نور گفت: ایران در بخش ربات‌های نمایشی در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

ایران در ربات‌های نمایشی جهان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، جواد وحیدی شامگاه پنجشنبه در حاشیه المپیاد رباتیک پیام‌نور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برای برگزاری هرچه بهتر این المپیاد در لیگ ربات‌های نمایشی المپیاد سه ماه تلاش شبانه‌روزی شده است، ابراز داشت: 11 تیم سه نفره که در مجموع 33 دانشجو را در خود گنجانده است در لیگ ربات‌های نمایشی شرکت دارد.
وی در تشریح ربات‌های نمایشی بیان داشت: آیتم‌های خاصی برای این سری از ربات‌ها در نظر گرفته می‌شود و در این دوره کاربری ربات‌ها در بیرون، تجاری‌سازی آن، کاربرد در مسایل روزمره، مستندات حاصله از ربات‌ها، وزن، حجم و میزان هزینه تمام شده از آیت‌های مورد ارزیابی است.
سرداور لیگ ربات‌های نمایشی المپیاد رباتیک پیام نور کشور تصریح کرد: حضور لیگ نمایشی در المپیادهای علمی کار تازه و جدیدی نیست بلکه در بیشتر المپیادها شرکت داشته‌اند.
وی در مورد سطح کمی و کیفی این رقابت‌ها در محمودآباد گفت: سطح مسابقات مطلوب است ولی نسبت به مسابقات ایران open یک مقدار سطح پائین‌تری دارد البته حضور دانشگاه‌های آزاد اسلامی و غیرانتفاعی در کنار دانشگاه پیام نور بر جذابیت آن افزوده است.
وحیدی در مورد وضع رباتیک ایران در بین دیگر کشورهای دنیا بیان داشت: ایران در بخش ربات‌های نمایشی در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، البته در سال‌های گذشته پیشرفتی نداشتیم ولی در مدتی است که کشورمان جایگاه بسیار خوبی در جهان دارد و نتایج بین‌المللی ما در دنیا بیانگر این ادعا است.
به گزارش فارس، وحیدی در سن 48 سالگی بیش از 48 جلد کتاب در مورد کامپیوتر و ریاضی و 90 مقاله ISI و علمی پژوهشی در کارنامه خود دارد.
وی عنوان‌هایی همچون پژوهشگر نمونه کشور در سال 88، استاد نمونه کشور در سال 87 و مخترع سطح‌سنج و قطع‌سنج الکترونیکی در سال 88 در کارنامه کاری خود دارد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول