اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برترین‏های رباتیک در دماوند معرفی شدند

خبرگزاری فارس: نخستین دوره مسابقات رباتیک در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد و برترین‏های آن عصر امروز معرفی شدند.

برترین‏های رباتیک در دماوند معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، نخستین دوره مسابقات مسیریاب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد.
این دوره از مسابقات با شرکت 14 تیم در سالن هلال‏احمر واحد دماوند به انجام رسید.
این مسابقه‏ها در دو دور اولیه و نهایی برگزار شد که از میان تیم‏ها، پنج تیم به دور نهایی راه یافتند تا چهره برنده مشخص شود.
مسابقات ربات‏های مسیریاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند به داوری پیام پرکار و ناظم زاده دنبال شد و در نهایت تیم "روبوپارس" با هدایت سیدحامد ذاکری به مقام اول دست یافت.
همچنین تیم "متال ربات" به رهبری محمدعلی اسفنجی، تیم "هامان" به هدایت ایمان اسفندیار و "میکرو ربات" به سرپرستی میلاد ولی‏زاده به مقام‏های دوم تا چهارم دست یافتند.
به گزارش فارس؛ ایمان اسفندیار به عنوان سرپرست تیم دو ربات را روانه مسابقات کرده بود که ربات "سایروس" در جایگاه پنجم ایستاد.
بابک علی عسگری، سرپرست و مسئول اجرایی مسابقات درباره نحوه برگزاری آن گفت: این مسابقات در سطح قابل قبولی برگزار شد و فراتر از انتظارها به پایان رسید؛ چراکه حضور 14 تیم در یک دانشگاه نشانه علاقه و توان دانشجویان ما در زمینه رباتیک است.
وی افزود: مهم‏ترین هدف ما در این دوره، شناسایی تیم‏ها و توانمندی اعضای آنهاست تا با تشکیل یک یا دو تیم قدرتمند از میان این دانشجویان برای مسابقات کشوری و بین‏المللی آماده شویم.
مسئول اجرایی این مسابقات در خصوص آینده این رقابت‏ها نیز گفت: قصد داریم تا مسابقات را  در فصول آینده ادامه دهیم و تیم‏ها با استفاده از آزمایشگاه رباتیک این دانشگاه به کار خود ادامه می‏دهند تا در دوره‏های بعد و مسابقات بین‏المللی با توان بالا شرکت کنند.
تیم ربات "مین" دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در سال‏های گذشته شش مقام کشوری و بین‏المللی را برای این دانشگاه به ارمغان آورده بود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول