اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهمن ماه؛

شاهین شهر میزبان مسابقات کشوری رباتیک می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دومین دوره مسابقات ربات‎های شهری از زمان ثبت نام در دومین دوره از مسابقات رباتیک کشوری شاهین شهر خبر داد و گفت: شاهین شهر میزبان مسابقات کشوری رباتیک می‌شود.

شاهین شهر میزبان مسابقات کشوری رباتیک می‌شود
محمد رضا عرب یارمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از برگزاری دومین دوره از مسابقات رباتیک کشوری شاهین شهر با عنوان ربات‎های شهری خبر داد و اظهار داشت: این دوره از مسابقات با همکاری سازمان رفاهی و تفریحی شهرداری شاهین شهر و همچنین مجتمع دانشگاهی علوم و فناوری دریایی دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار می‌شود.
وی افزود: این دوره از مسابقات در پنج لیگ با عنوان‎های مسیریاب در بخش دانش‌آموزی، مسیریاب ساده در بخش دانشجویی، مسیریاب پیشرفته در بخش ناوبری شهری، ماز و میکروموس برگزار می‌شود.
رئیس دومین دوره مسابقات ربات‎های شهری با اعلام آغاز زمان ثبت نام شرکت در این دوره از مسابقات بیان داشت: زمان ثبت نام در دومین دوره از مسابقات رباتیک کشوری شاهین شهر از امروز آغاز شده است و تا 18 دی ماه ادامه دارد، همچنین زمان برگزاری این مسابقات نیز در سه روز متوالی از تاریخ 19، 18و20بهمن ماه در شاهین شهر است.
وی با اشاره به اینکه برگزاری همایش‎های علمی می‎تواند به پیشرفت علم رباتیک در کشور کمک شایانی داشته باشد، بیان داشت: 20 میلیون ربات در جهان وجود دارد که در دهه‎های آینده کنترل بیشتر برنامه‎های حساس، پرهزینه و خطرناک را به دست می‌گیرد، البته این در حالی است که در کشور ما میل بسیاری برای وجود ربات‎ها وجود ندارد، اما با پیشرفت تکنولوژی و فناوری وجود این علم اجتناب ناپذیر می‌شود.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول