اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل:

دشمن بار دیگر سناریوی تقلب در انتخابات را پیشاپیش مطرح کرده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل گفت: دشمن بار دیگر سناریوی تقلب در انتخابات و انتخاب شدن برخی از نامزدها را پیشاپیش مطرح کرده است.

دشمن بار دیگر سناریوی تقلب در انتخابات را پیشاپیش مطرح کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ابالحسن صادقی‌جهانی در نشست فصلی خبرنگاران شهرستان‌های صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار داشت: ‌ایران همچون کشور روسیه، مصر، لیبی و بسیاری از کشورهای منطقه نیست که آمریکا با اعمال نفوذ خود بخواهد اندیشه سلطه‌جویانه خود را در صحنه انتخابات به نمایش بگذارد.
وی با اشاره به عبرت‌ها و آموزه‌های مختلف از فتنه سال 88 و حوادث بعد از انتخابات این سال در کشورمان تصریح کرد: دشمن بار دیگر سناریوی تقلب در انتخابات و انتخاب شدن برخی از نامزدها را پیشاپیش مطرح کرده است تا بتواند القای شبهه در آرا و انتخاب افراد کند و از این طریق به برخی نارضایتی‌ها در کشور دامن بزند.
صادقی‌جهانی یکی از اصلی‌ترین تفکر دشمن را در انتخابات پیش رو تقابل گروه‌ها، احزاب و تشکل‌های سیاسی کشورمان مقابل همدیگر توصیف کرد و افزود: نظام غرب تلاش می‌کند با رودررو کردن آنها اصول و ارزش‌ها و مصالح کلان جامعه را به معنای حقیقی زیر سئوال برده و مورد تهدید قرار دهد اما باید بصیرتی به خرج داد و از این دام و تله دشمن به سلامت عبور کرد.
این مسئول رویکرد رسانه ملی را در انتخابات مجلس نهم اعلام بی‌طرفی کامل دانست و خاطر نشان کرد: انتخابات برای کشورها هم فرصت است و هم تهدید بنابراین با اقدام هوشمندانه و مدبرانه مردم اهداف دشمن خنثی و این انتخابات فرصتی برای تثبیت ارکان نظام می‌باشد.
به گزارش فارس، مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل انتخابات را چرخش قدرت بین نخبگان و سیاست‌مداران دانست و اضافه کرد: این از برکت نظام اسلامی است که همه نهادهای آن با رأی مردم انتخاب می‌شود و این یعنی عالی‌ترین اراده ملت در سرنوشت خودشان است.
صادقی‌جهانی در ادامه با پاسخ به سئوالات و مسایل مطرح شده از سوی خبرنگاران شهرستانی تاکید کرد: صدا و سیما آمادگی دارد در صورت تأمین زمین و بخشی از اعتبارات مورد نیاز در فضای استاندارد فنی دفتر خبری ایجاد کند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول