اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدی‌نژاد در جمع پرشور مردم بهمئی:

بالاترین امر به معروف و نهی از منکر ایستادگی در مقابل استکبار است

خبرگزاری فارس: رئیس‌جمهور گفت: امروز بالاترین امر به معروف و نهی از منکر ایستادگی در مقابل استکبار است.

بالاترین امر به معروف و نهی از منکر ایستادگی در مقابل استکبار است
به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، محمود احمدی‌نژاد امروز در جمع پر شور مردم این شهرستان در مرکز شهر لیکک به درس‌های مکتب امام حسین اشاره و اظهار کرد: از درس‌های امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر است و این درس خطاب به همه بشریت و همه نسل‌ها می‌باشد.
وی افزود: خداوند انسان را خلق کرد تا زیبا زندگی کند و ارزش‌های انسانی، عدالت، برادری، عزت، احترام، رعایت حقوق دیگران، حمایت از مظلومان در جامعه بشری جاری باشد.
رئیس‌ جمهور گفت: خداوند از انسان‌ها خواسته تا در جامعه بشری بداخلاقی و ظلم و ستم نباشد و کسی آزادی دیگران را مخدوش نکند و دروغ و فریب و سلطه و اشغال‌گری و جنگ در بین ملت‌ها وجود نداشته باشد.
وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر به معنی کمک به جامعه برای رسیدن به خوبی‌ها و سعادت و جلوگیری از زشتی‌ها در جامعه بشری است.
احمدی‌نژاد گفت: بالاترین امر به معروف و نهی از منکر ایستادن در برابر قدرت‌های مستکبر جهانی و ظالمان است آنهایی که به فکر رواج خوبی‌ها نیستند.
وی افزود: قدرت‌های استعماری منشا همه ظلم‌ها، فقرها، و عقب‌ماندگی‌ها در جهان هستند برای اینکه از زشتی‌ها حمایت می‌کنند و به دنبال ایجاد تفرقه در میان ملت‌ها هستند که به منافع خود برسند.
رئیس قوه مجریه گفت: امام حسین (ع) نیز به این دلیل قیام کرد و با اندک امکانات در برابر قدرت‌ فاسد آن روزگار صف‌آرایی کرد.
احمدی‌نژاد به سازندگی کشور اشاره کرد و گفت: امروز تکلیف اصلی ما ساختن ایران در هر نقطه این کشور عزیز است و همه در هر کجا که هستند از هر قشری باید دست به دست هم ایران را بسازند.
احمدی‌نژاد افزود: یکی از کارهایی که باید برای ساختن ایران انجام شود حرکت عمومی به سوی رفع بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان است.
احمدی‌نژاد به فعالیت‌های دولت در ‌ارتباط‌ با اشتغال اشاره کرد و گفت: ما همه خدمات را ارائه خواهیم داد و تسهیلات مناسب را تامین و برای امر و تسهیل اشتغال در اختیار جوانان قرار خواهیم داد.
انتهای پیام/‌ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول