اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدی‌نژاد درجمع مردم دهدشت:

شعار مردم ایران علیه استکبار کوبنده‌تر از گذشته است

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور گفت: شعار مردم ایران علیه استکبار کوبنده‌تر از گذشته است چرا که دشمن اکنون بی‌ادبانه‌تر از قبل با ملت ایران سخن می‌گوید.

شعار مردم ایران علیه استکبار کوبنده‌تر از گذشته است
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمود احمدی‌نژاد امروز در جمع مردم شهرستان کهگیلویه در مرکز شهر دهدشت با طرح این سئوال از مردم که از چه موقع در این مکان حضور دارید، اظهار کرد: ملت ایران هیچگاه خسته نمی‌شود. چرا که به اندازه یک تاریخ در مقابل استکبار ایستاده و خسته نشده است و در طول 32 سال گذشته نیز قدرتهای عالم را به زانو درآورده و باز هم خسته نشده است. 
رئیس قوه مجریه در ادامه با اشاره به مکتب و راه امام حسین(ع) ابراز داشت: محرم ماه شجاعت و حیرت است که باید این مکتب پویا را برای همه بشریت تشریح کنیم.
وی تصریح کرد: درس امام حسین درس ایثار و فداکاری در راه حق است و خدا خواسته که انسانها در سایه توحید و عدالت و در کمال صلح و صفا زندگی شرافتمندانه داشته باشند.
احمدی‌نژاد گفت: احترام و کرامت به مردم از خواسته‌های پروردگار بوده و از انسان‌ها خواسته که همواره نسبت به یکدیگر صادق و با محبت باشند.
رئیس قوه مجریه افزود: برای رسیدن به قله سعادت خداوند راهی را معین کرده که عبارت است از ایثار و فداکاری که این دو صفت در طول تاریخ در وجود مردم ایران نهفته بوده است.
احمدی‌نژاد ادامه داد: هر جا نقطه افتخارآمیزی است حاصل ایثار و فداکاری بوده و ماندگاری جامعه بشری بر ایثار استوار است.
رئیس جمهور تصریح کرد: اگر فداکاری رزمندگان و ایثارگران و در یک کلام فداکاری مردم ایران نبود امروز اثری از امنیت و عزت برای ما باقی نمی‌ماند.
رئیس قوه مجریه افزود: خدا را سپاسگزاریم که مردم ایران عاشق امام حسین(ع) بوده و اهل ایثار و فداکاری هستند و با این دو خصیصه به هیچ دشمنی در هیچ کجای جهان باج نخواهند داد.
احمدی‌نژاد خطاب به دشمنان ایران اسلامی گفت: شما را نصیحت می‌کنم که به خود آیید و در رفتارتان تجدید نظر کنید و ببینید که چه کرده‌اید و چه به دست آورده‌اید.
وی گفت: 10 سال در عراق بودید اکنون بیایید و گزارش دهید که در آن کشور چه کار مثبتی انجام داده‌اید و اگر کاری هم کرده‌اید در مقابل آن میلیون‌ها عراقی را آواره و سرگردان کردید.
احمدی‌نژاد در ادامه افزود: شما عراق را اشغال کردید ولی امروز باید سرافکنده این کشور را ترک کنید چرا که برای مردم عراق چیزی جز ناامنی حاصل نشد. 
رئیس جمهور اضافه کرد: به شما نصیحت می‌کنیم رفتارتان را نسبت به ملت ایران تغییر دهید چرا که 32 سال با این ملت بی‌ادبانه حرف زدید. حال ببینید چه نتیجه‌ای حاصل شده و آیا این مواضع به نفع شما بوده یا ملت ایران از آن سود برده‌اند.
رئیس جمهور با خطاب قرار دادن دشمن نسبت به این موضوع که ملت عاشورایی و کربلایی ایران اسلامی سر سوزنی در مقابل آنها عقب‌نشینی نمی‌کنند ابراز داشت: 32 سال شعار توخالی دادید و خیال کردید ملت نسبت به شما خوشبین می‌شوند دریغ از اینکه شعارهای مردم هر روز علیه شما کوبنده‌تر از دیروز است.
وی تاکید کرد: اگر می‌خواهید نظر ملت ایران را جذب کنید رفتارتان را و سیاست‌های غلط خود را تغییر دهید که اگر چنین کردید به نفع شما خواهد شود.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول