اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

اعمال تحریم‌ها علیه ایران توطئه نخ‌نمای استکبار است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از اعمال تحریم‌ها علیه ملت بزرگ ایران به عنوان توطئه نخ‌نمای استکبار نام برد و گفت: این ترفندها زمینه ناکامی آنان در اهداف مدنظر را فراهم می‌کند.

اعمال تحریم‌ها علیه ایران توطئه نخ‌نمای استکبار است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه قروه، با تاکید بر هوشیاری  و پیروی بیشتر از ولایت فقیه در مقطع کنونی، اظهار داشت: امروز بیشتر از هر زمانی تهدید دشمنان در قالب‌های سخت، نیمه‌سخت و جنگ نرم علیه آرمان‌های ایران اسلامی ادامه دارد که بیشترین تلاش خود را متوجه انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی کرده‌اند.
وی با بیان اینکه انتخابات مجلس نهم تنها انتخاب یک نماینده نیست، تصریح کرد: این انتخابات اقتدار ایران را به رخ جهانیان خواهد کشاند و بار دیگر بیداری ملت ایران همچون مشتی فولادین بر سر استعمارگران و استثمارطلبان فرود خواهد آمد. 
رجبی عنوان کرد: هر چه به ایام انتخابات نزدیک‌تر می‌‌شویم توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان مبنی بر سیاه‌نمایی از عملکرد نظام و ایجاد نفاق و تفرقه در بین مردم و نظام اسلامی به منظور عدم حضور مردم، بیشتر شده و تمام امکانات و تجهیزات خود را در این زمینه به کار می‌بندند.
به گفته فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، انتخابات امسال از حساسیت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برخوردار است چون دشمنان و عوامل مزدور استکبار تمام امید خود را به این انتخابات بسته‌اند تا بلکه روزنه‌ای برای رسیدن به اهداف شومشان باز شود.
سردار رجبی ادامه داد: مردم و ملت بزرگ ایران تاکنون در این عرصه سیاسی سرنوشت‌ساز حماسه‌های باشکوهی را خلق کرده‌اند و امسال نیز با حضور چشمگیر و پررنگ‌تر از دوره‌های قبل، مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان خواهند زد.
وی اعمال تحریم علیه ملت بزرگ ایران را توطئه نخ‌نمای استکبار خواند و افزود: این تحریم‌ها موجب رشد خلاقیت، بالندگی هوش و ذکاوت و دستیابی به پیشرفت‌های عظیم در عرصه‌های مختلف شده است.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان این استان را گواه بارز استقامت و ایستادگی ایران اسلامی در برابر ترفندها و توطئه‌های شوم دانست و تاکید کرد: امروز کردستان به عنوان استانی امن در مسیر توسعه و پیشرفت گام برمی‌دارد که این مهم در سایه همت بلند مردم و مسئولان محقق شده است.
گفتنی است در این مراسم با تقدیر از خدمات عبدالحسین یوسفی فرمانده اسبق سپاه شهرستان قروه، جعفر کاوه به عنوان فرمانده جدید این سپاه معرفی شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول