اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی:

اقتدار ایران معادلات استکبار جهانی را بر هم زده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه اقتدار ایران معادلات استکبار جهانی را بر هم زده است، گفت: اجازه نمی‌دهیم سودجویان در انتخابات پیش‌رو با تحریک قومیت‌ها و خدشه‌دار کردن اصل ولایت فقیه به نفع خود بهره‌برداری کنند.

اقتدار ایران معادلات استکبار جهانی را بر هم زده است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ابراهیم فتح‌الهی در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی و خانواده اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با حضور پرشور خود در انتخابات آینده بار دیگر وحدت ملی و همبستگی اجتماعی را به نمایش خواهند گذاشت.
وی افزود: حفظ وحدت ملی، حریم انقلاب اسلامی، خط ولایت فقیه و آرامش اجتماعی خط قرمز ماست و در جریان تبلیغات انتخاباتی نباید مخدوش شوند.
این مسئول اضافه کرد: ایران اسلامی با خودباوری و تکیه بر توانمندی‌های خود و بدون وابستگی به هیچ قدرتی در عرصه‌های مختلف جهانی حضور دارد که این امر جهان غرب را به وحشت انداخته است.
فتح‌الهی تنها اخلاص و کار برای خدا را حلال تمام مشکلات جوامع بشری خواند و گفت: اگر کارها برای رضای خدا انجام شود دیگر اثری از تبعیض، ظلم، خیانت و کینه‌توزی در جهان وجود نخواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات در نظام اسلامی را یک امتحان و فرصت بزرگ برای کشور دانست و گفت: مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت حداکثری خواهند داشت.
این مسئول با عنوان اینکه دشمنان با اجرای دسایس مختلف قصد ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان را دارند، گفت: لازمه مقابله با توطئه‌های دشمنان، حفظ وحدت و اطاعت محض از ولی امر مسلمانان جهان، رهبر معطم انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی معادلات استکبار جهانی را بر هم زده است، اظهار داشت: خودباوری کشورهای اسلامی و ایستادگی آنها در مقابل زورگویان جهانی و حکام وابسته ناشی از آموزه‌های انقلاب اسلامی است و حضور فعال ایران در عرصه بین‌المللی جهان اسلام را متحول ساخته و عزت از دست رفته مسلمانان را به آنها برگردانده است.
فتح‌الهی با اشاره به توانایی فرزندان ایران اسلامی در شناسایی و ضبط هواپیمای جاسوسی آمریکا گفت: جمهوری اسلامی با اقتدار در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاده و در دفاع از کشور و صیانت از انقلاب اسلامی با کسی تعارف ندارد.
وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت بلامنازع در منطقه و جهان جایگاه خود را تثبیت کرده است، افزود: ایران اسلامی در 32 سال گذشته به دفعات نشان داده که تحریم‌های کشورهای استکباری نمی‌تواند جلوی پیشرفت کشور را بگیرد و این تحریم‌ها روحیه فرزندان ایران را در پیمودن راه‌های ترقی و پیشرفت استوارتر می‌کند.
فتح‌الهی پلیس را پناهگاه اجتماعی مردم عنوان کرد و گفت: سبزپوشان نیروی انتظامی با تامین آرامش و آسایش در جامعه زمینه ترقی، تعالی و پویایی کشور را فراهم می‌کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول