اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

63 درصد اعتبار تملک دارایی‌ها اختصاص یافته است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل گفت: تاکنون بیش از 63 درصد اعتبارات تملک دارایی‌ها در استان اردبیل تخصیص یافته است.

63 درصد اعتبار تملک دارایی‌ها اختصاص یافته است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی مهدی‌زاده در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان خلخال اظهار داشت: این تخصیص اعتبار همچنان ادامه دارد و انتظار می‌رود تا پایان امسال این رقم به بیش از 80 درصد برسد.
وی مبلغ اعتبارات تملک دارایی‌های استان را 100 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: امسال از محل حوادث بالغ بر 82 میلیارد تومان به مجموع اعتبارات استان افزوده شده که نحوه توزیع آن در شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل مورد توجه قرار گرفته است.
مهدی‌زاده با اعلام این‌که در بحث اشتغال تخصیص اعتبارات مربوط به مشاغل خانگی در اولویت می‌باشد، تصریح کرد: در این زمینه بیش از 400 میلیون تومان اعتبار به استان اردبیل اختصاص یافته که در تمام مناطق به سرعت این اعتبار در حال جذب شدن است.
این مسئول از افزایش اعتبارات خلخال خبر داد و اضافه کرد: براساس شاخص‌های توزیع اعتبارات سهم شهرستان خلخال حدود 14 درصد از اعتبارات استانی بوده که رقم آن بالغ بر 10 میلیارد تومان می‌باشد.
وی ادامه داد: حدود 20 میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات تملک دارایی‌ها و خشکسالی به اعتبارات استان اردبیل افزوده شده است.
مهدی‌زاده در ادامه سخنان خود توجه دولت و مسئولان استانی را به مناطق محروم یادآور شد و بیان داشت: شهرستان خلخال از برخی کاستی‌ها و نارسایی‌های عمرانی و شاخص‌های توسعه‌ای عقب مانده بود که با عنایت مسئولان کشوری و استانی این شاخص‌ها به سرعت در حال بهبود یافتن است.
به گزارش فارس، معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل ضرورت رعایت شدن اصل عدالت را در توزیع اعتبارات یادآور شد و افزود: توزیع اعتبارات استان در تمام حوزه‌ها براساس شاخص‌های 16‌گانه انجام شده که نسبت جمعیت، مساحت، محرومیت روستایی، میزان بیکاری، مرزی بودن و چند مورد شاخص دیگر مدنظر بوده که در توزیع اعتبارات نسبت به آن توجه شده است.
به گزارش فارس، در این جلسه امام جمعه خلخال نیز در سخنانی شاخص‌ترین ویژگی مدیران اجرایی را رعایت تقوا، داشتن صداقت و دلسوزی اعلام کرد و گفت: مدیران توانمند و کارآمد بهترین سرمایه برای نظام اسلامی است که انتظار می‌رود به تقویت این سرمایه عظیم کمک شود.
حجت‌الاسلام امیر رشتبری در پیش بودن انتخابات مجلس نهم را یادآور شد و همه مدیران و مسئولان نظام اسلامی را به اعلام بی‌طرفی در صحنه انتخابات و ایجاد فضای مناسب برای با شکوه برگزار شدن انتخابات تاکید کرد.
وی همچنین حماسه 9 دی ماه سال 88 را یادآور شد و تصریح کرد: حماسه 9 دی سال 88 در حقیقت حماسه ماندگار طریق حسینی بود که توانست عزت نظام اسلامی را دو چندان کند.
در این جلسه فرماندار خلخال نیز به نزدیکی ایام انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: انتخابات صحنه نمایش اراده امت است و مجریان انتخابات وظیفه‌ای جز بسترسازی برگزاری با شکوه انتخابات ندارند.
ذبیح‌الله عبداللهی تکمیل راه خلخال ـ فیروزآباد را یادآور شد و خاطرنشان کرد: هم اکنون این پروژه به سرعت در حال اجرایی شدن است که انتظار می‌رود دهه فجر امسال شاهد بهره‌برداری از این راه باشیم.
وی افزایش راه در حال احداث خلخال به منجیل را شایسته دانست و اضافه کرد: بیمارستان 120 تختخوابی خلخال بعد از گذشت سه سال از تحویل موقت از سوی پیمانکار پروژه هنوز به دانشگاه علوم پزشکی خلخال تحویل داده نشده است که در این زمینه از مسئولان امر انتظار داریم تدبیر لازم را بیاندیشند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول