اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد:

کسب رتبه پنجم بوشهر در تخصیص اعتبارات تملک دارایی

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر از عنوان پنجم استان بوشهر در تخصیص اعتبارات تملک دارایی خبر داد.

کسب رتبه پنجم بوشهر در تخصیص اعتبارات تملک دارایی
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، محمدحسین جهانبخش در بازدید از شهرستان کنگان اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر رشد و شکوفایی روزافزون قرار دارد و طی چند سال اخیر شاهد شتاب قابل قبولی در روند توسعه هستیم و این امر در مناطق محروم و دوردست چشمگیرتر بوده است.
وی افزود: در استان بوشهر و شهرستان‌های 9 گانه شاهد پیشرفت خوبی هستیم و مصوبات سفرهای اول و دوم به حد قابل قبولی رسیده است.
استاندار بوشهر با تقدیر از تلاش وزارت نفت در اجرای مصوبات خاطرنشان کرد: وزارت نفت جایگاه ویژه‌ای در اجرای مصوبات سفرهای هیئت دولت و کمک به توسعه و سازندگی در استان بوشهر داشته است.
جهانبخش با تقدیر از منطقه ویژه در اجرای تعهدات 980 میلیارد تومانی وزارت نفت در بوشهر یادآور شد: سهم وزارت نفت در مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت به استان بوشهر بیش از 980 میلیارد تومان است که بیشتر پروژه‌های مصوبات دور دوم که در تعهد وزارت نفت بوده توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا و همراهی و نگاه ویژه مدیران نفتی به ویژه مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس و همکاران وی در پارس جنوبی در حال اجرا و تحقق است.
وی اضافه کرد: البته در این زمینه نمی‌توان نقش وزرای نفت دولت‌های نهم و دهم به ویژه آقایان میرکاظمی و مهندس قاسمی را نادیده گرفت.
استاندار بوشهر از عنوان پنجم بوشهر در تخصیص اعتبارات تملک دارایی خبر داد و اظهار داشت: خدمات انجام شده در دولت‌های نهم و دهم در استان بوشهر فراتر از حد تصور بوده است.
وی بیان داشت:  عنوان پنجمین استان کشور از لحاظ تخصیص اعتبارات تملک دارایی و انجام بیشترین حجم فعالیت‌های عمرانی جاری کشور در استان بوشهر حاصل نگاه ویژه دولت به خدمتگزاری و هماهنگی‌ها و تعاملات دستگاه‌های مختلف استانی با یکدیگر است.
جهانبخش گفت: استان بوشهر در حال حاضر به عنوان نماد توسعه و پیشرفت در عرصه ملی و فراملی آماده خیزش عظیم توسعه و پیشرفت است و اجرای مصوبات سفرهای هیئت دولت به این استان که تا کنون با حمایت‌های وزارت نفت همراه بوده در این راستا می‌تواند بسیار نقش‌آفرین باشد.
وی خاطرنشان کرد: در سال جهاد اقتصادی باید دست به دست هم بدهیم و در راستای پیشرفت ایران اسلامی باید تلاش مضاعفی داشته باشیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول