اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم:

بوشهر رتبه پنجم اعتبارات تملک داراییهای کشور را دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: استان بوشهر سال گذشته در بین 31 استان رتبه هفتم اعتبارات تملک دارایی‌ها را داشت و امسال به رتبه پنجم رسیده است.

بوشهر رتبه پنجم اعتبارات تملک داراییهای کشور را دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامعلی میگلینژاد بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانداران گناوه اظهار داشت: اگر این اعتبارات را براساس اولویت هزینه کنیم هر سال شاهد تغییر و تحولات بهتری در استان خواهیم بود.
وی افزود: پذیرفتن مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی اگر بدون روحیه خدمتگذاری باشد نه تنها برای خود انسان زیان‌آور است بلکه خیانت به خود و جامعه است.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر کدام از ما که مسئولیت میپذیریم و لباس خدمت بر تن می‌کنیم باید این انگیزه را نیز ایجاد کرده تا تنها هدفمان خدمت و رضایتمندی باشد.
میگلینژاد اضافه کرد: با توجه به سختی‌هایی که مردم، پدران و مادران شهید با عشق به اسلام، نظام و ولایت تحمل کردند و در این راه نیز اصرار دارند ما نیز موظفیم به وظیفه شرعی و الهی خود عمل کنیم.
وی با بیان اینکه اگر از فرصت به دست آمده برای خدمت به مردم استفاده نکنیم ضرر کرده‌ایم، گفت: اگر استاندار، فرماندار و بخشدار به نمایندگی دولت و نظام این روحیه را داشته باشند می‌توانند منشا خیر و برکت برای جامعه بوده در غیر این صورت نه تنها نمی‌توانند منشا برکت باشند بلکه موجب نارضایتی هم می‌شوند.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدوارم فرماندار جدید گناوه با همین روحیه در سطح شهرستان گناوه منشا خیر و برکت و رضایتمندی برای مردم گناوه باشد.
وی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان گناوه خاطر نشان کرد: گناوه می‌تواند پسکرانه خوبی برای جزیره خارک باشد بنابراین مسئولان باید نسبت به این امر مهم اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول