اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرکرد خبر داد:

تخصیص 60 درصد اعتبارات تملک‌ دارایی به پروژه‌های عمرانی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شهرکرد از تخصیص 60 درصدی اعتبارات پروژه‌های این شهرستان از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای خبر داد.

تخصیص 60 درصد اعتبارات تملک‌ دارایی به پروژه‌های عمرانی
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مراد کاظمی بعدازظهر امروز در نشست کمیته برنامه‌‎ریزی این شهرستان، اظهار داشت: پروژه‌های نیمه تمام سال90 که از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان پیش‌بینی اعتبار شده‌اند با توجه به مشخص بودن پیمانکار با روند قبلی در حال اجرا است.
وی افزود: برهمین اساس پروژه‌های جدید سال 90 این شهرستان که از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای این استان پیش‌بینی شده است، در حال برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار است.
کاظمی با اشاره به این که در هر شهرستان کمیته برنامه‌ریزی نقش بسزایی در توسعه شهرستان ایفا می‌کند، گفت: عزم دولت برای رفع مشکلات و تنگناهای مردم در همه نقاط کشور به ویژه در مناطق کمتر برخوردار است که بر همین اساس تخصیص به‌هنگام این اعتبارات می‌تواند تسریع بخش پروژه‌های عمرانی این شهرستان باشد.
فرماندار شهرستان شهرکرد در ادامه با اشاره به طرح انتقال آب بن ـ بروجن در این شهرستان، گفت: از جمله برنامه‎ها و مصوبات دولت در سفرهای استانی برای مردم در غرب شهرستان شهرکرد و دیگر مناطق، انتقال آب از بن تا بروجن است که در همین راستا به منظور پاسخگویی به این نیاز حیاتی مردم در این منطقه انتقال آب از زاینده‌رود در دستور کار قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: پروژه انتقال آب بن تا بروجن به ‌منظور تأمین آب شرب با جدیت پیگیری می‌شود.
کاظمی بر ضرورت رسیدگی به مشکلات مردم این شهرستان تأکید کرد و گفت: رفع این معضلات نیازمند همکاری بیش از پیش تمامی مسئولان ذی‌ربط و مردم در راستای دستیابی به جامعه‌ای توسعه یافته است.
وی تأکید کرد: مشکلات بخش‏هاى مختلف این شهرستان با اعتماد به نفس، کار و تلاش مضاعف، تکیه بر توان و تجربه متخصصان و برخورداری از روحیه جهادی مسئولان ذی‌ربط برطرف خواهد شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول